Skjønner at ….

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😘 fikk kjørt jentungen på skolen 👌

Det å få levere ut varer er så godt, den kunde kontakten med kunder er så flott.  Det som også gjør at jobben min er unik.

Det å ha så mange planer, så mange mål . Viser også til at jeg ønsker å nå lenger enn jeg er nå .

Viktig at en fokuserer på å lykkes , så gjør en også det.

Derfor vær raus mot andre, fokuser på det du ønsker fordi det er også det du får mere av .

Ved å sette seg litt hårete mål, så opplever andre at du er litt små rar.  Det kan jeg leve med, fordi drømmen min er å lykkes med mine mål.

Skjønner også at det kan virke rart å ikke jobb tradisjonelt som de fleste andre gjør .

Det å bryte litt andre grenser betyr bare at vi er litt modigere enn andre.

Ønsker deg en magisk dag , 🌞❤😍

Skal nyte dagen godt med å jobbe variert love.

Tusen hjertelig takk for at jeg ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg