Ikke redd for å gå i annet farvann !

Hei !

 

Deilig  morgen å våkne opp til , sol også flott vær , bare det å nyte morgenen så godt betyr så mye.

 

Det å få telefon i fra dattera om jeg kunne kjør det til skolen i dag tidlig var en sann glede , bare det å kan hjelpe de så gleder det meg veldig.

Hadde en telefon avtale i dag tydelig som jeg var meget så spent på , det kommer til å forandre mye av mitt liv , både karriere messing . Gledelig at en ikke er redd for å hopp i noe annet som kan bring meg mer suksess en jeg forstår i dag.

Jeg er en karakter som  liker også gjøre andre ting som får meg til å være uavhengig , målet mitt er å kan hjelpe andre , det en har tilegnet seg i min karriere så har jeg lært masse , bare det å ha jobbet i ulike karrierer også startet opp min egen bedrift betyr også at jeg ikke er redd for å gå i annet farvann.

 

 

Den kriblingen som jeg kjenner i kroppen nå er så deilig , en ny epoke starter i livet mitt åh så flott at jeg våget å gi gass også hopp i noe annet også. En vet aldri hvordan en klarer å mestre ting , det eneste en vet er at en lykkes ikke om en ikke forsøker.

 

Dette er nesten verre enn , en forelskelse selv om det også er magisk å stirre langt inn i blåe flotte øyner , som en kan drømme seg bort i , eller brune også bare mannen e flott så har vel ikke Øyan noen hindring.

Det å skape en bedre framtid for meg også mine barn , betyr nå at jeg kan klare å bygge en større business en jeg hadde trodd , en må aldri være redd for å hopp i noe som kan gjøre veien framover lettere.

Det er helt magisk denne tiden vi er inne i nå ,  jeg gleder meg som et lite barn ved alt jeg skal foreta meg , helt surrealistisk  jeg skjønner ikke helt hva jeg er på vei til, men skjønner at dette kan også kommer til å bidra til en annen livskvalitet en seier for meg ved å lykkes med mine nye prosjekter .

 

Oppfordrer alle sammen til å ta litt mer aceton i kardangen ,levde litt mer være litt små gal. Hvorfor bare vær en grå mus som ikke synes, vær heller den fargeklatten som synes også bidrar til at andre våger å følge etter.

Ved å ha sendt inn moms regnskapet til skattekontoret, så er en alltid spent på hvordan det går , en tror alltid så dårlig om seg selv hvorfor ? Dette trollet inne i oss, som er så lett å ta en del av , i stedet for å la trollet ligge i kjelleren .

Det å smile mens du er alene så er det ekte, vet du jeg smiler nå i fra øre til øre er så sykt spent , lykkelig , ja alt er bare s kult nå. Det å eie tiden min selv kommer til å bli en sann glede. Jeg kommer til å klare alt jeg setter for meg , fordi jeg har det giret jeg ønsker du også skal ha i deg.

En venninne av meg , sa til meg at når mennesker sier at du ikke kommer til å klare det, så vis du den alltid at det kommer  du til å klar. Du har en egen måte å hevde deg på , som ingen helt forstår. Derfor så er det så dumt også det dummeste folk sier til deg det kommer du ikke til å klare. Fordi det går en jævel i deg da , som bidrar til at du lykkes med de mål du setter for deg.

 

Må si jeg er nok en konkurranse menneske innen for karriere, ikke i sport , men jeg er en arbeids narkoman som alltid har likt også løse masse nye floker som kommer til å bli til gull.

 

Det jeg også har gjort nå i dag, den planen jeg fikk den 9/1 – min andre forretnings ide , den er allerede startet nå , så yes dette året skal bringe meg mer på kartet jeg elsker å bryne meg på masse andre ting.

Det å leve er ikke det samme om en ikke tilfører livet positivt innhold. Livet må være masse gleder, overraskelser , blåe øyner som en kan hvile på , alltid godt å se på noe fint, ingen som skjemmes av det bare deilig å  gløtt.

Det å satse på det som jeg elsker å jobbe med motivasjon også være en formidler, det kommer til å bli meget stas nå framover.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min.

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg