Det er ikke svaret på suksess

Hei !

 

En nydelig dag å våken opp til , været på topp herlig å våkne opp til denne flotte dagen .

 

Det å kan eie tiden min selv er noe jeg ser at det er noe jeg virkelig , liker godt . Dagen har vært veldig variert , men det som virkelig betyr noe er at en har det godt også ser at en lykkes med det en foretar seg.

Helgen har virkelig vært topp , fått gjort veldig mye variert, selv om jeg har mest vært her hjemme, så har jeg fått utviklet meg også satt i system det som virkelig betyr mye for meg. Det å lage siden som jeg skal formidle mitt hvordan min framdrift er på bokprosjektet mitt , kommer til å gi meg mer gass .Det å gjøre jobben min nå synlig for andre også kanskje være en inspirator for deg som sitter på en god historie som kan blir til noe mer , om du gjør noe med den.

 

Når en setter seg mål , også gjør det slik at vi forplikter oss mer for den oppgaven som jeg har framfor meg, bokprosjektet mitt har jeg forpliktet meg , ved at jeg har laget denne facebook siden , den er også ment som min egen motivasjon til å skrive også motivasjon ved å se at en får flere følger.

Det å sette seg i denne rollen , til det å være en formidler den som skal knekke en kode som igjen skal gjøre at akkurat du ønsker å kjøpe den ferdige utgaven av boken. Det inspirerer meg til å legge alt jeg kan også gjøre mer enn mitt aller  beste. Det å reflektere med det som skal være i boken , er også det som bidrar til at denne reisen også er så sykt givende.

 

Når en ser ut av vinduet så er det vinter, men på kalenderen så er det vår , skjønn du ? Det er som en forelskelse som ikke har klekket ut , som står på vent, til å realiseres. En ny vår er som Romantikk , heftig og begeistret !

Har du noen gang kjent at kroppen liker et annet menneske også klarer du ikke å skjule det ? blikket følger vedkommende som om at dette er det sværeste som en har sett. Det å kjenn at du blir varm i kroppen nesten som du brenner deg , den følelsen er så digg. Det er litt rart nå som en har nådd over de 40 , at en er så redd for å spør om vedkommende er ledig ?

Det er vel lett for å bli litt slik, derfor kle deg neste gang litt forførende kledd å se om blikket er like magisk , jeg skal prøve det. Så lurer jeg sterkt på når blir neste gang….. Jeg skal prøve å fokusere mer på denne flotte personen jeg , fordi det du tenker på , det er også det du tiltrekker deg. Så derfor så skal jeg gå lett på tå også være alltid stilfullt antrukket jeg .

 

 

Motivasjon er ikke alltid lett å ha i seg, men jeg må si at denne uka har jeg fått mer motivasjon til å realisere det jeg også har på hjertet mitt. Jeg ser at ved å ta en beslutning også gi gass så realiserer jeg mer en å bare sitt i god stolen min også tro at andre bestiller varer i fra meg. Jeg blir nødt til å jobbe målrettet selv .

Hadde besøk av en venninne av meg i dag, hun er alltid så god å støtte seg på . Vi forstår hverandre også kan vi være enig at vi er uenige , men ved å lytte til andre så lærer  vi.

Det å høre hva venner mener om en er også en motivasjon, det å få høre hva hun har lagt merk til når det gjelder meg , så fikk jeg vite at det hun hadde sett at jeg fikk negativ omtale i fra andre , så gikk det en jævel i meg så klarte jeg det jeg hadde kastet ut .

Da jeg sa til en jeg kjente at jeg ønsket å starte opp som massør , så sa han til meg det kommer du aldri til å klare.

Disse orden gjør at jeg får blod på tann til å realiserer det jeg har satt i system. Derfor så ikke prat med mennesker som kan forhindre deg i dine mål.

Ta heller å forsøke med det du ønsker å starte opp med, gi det en sjanse så avgjør du om det er rett etter en periode. En merker fort om en lykkes .

 

.

 

Spennende dag som komme til meg i morgen , jeg kjenner på kropp å sjel at jeg gløder også gleder jeg meg enormt. Det  å vite at morgen dagen også kan komme med så avgjørende forandringer slik at jeg kommer til å vokse , stråle , skinne ja alt. Det betyr så enormt masse for meg , dagen gir deg det du også fortjener , ofte kan en føle at det ikke alltid stemmer. Det som er vi skal lære oss av alle negative og positive opplevelser. Det er objektivt hvordan vi løser de opplevelser vi opplever som bidrar til hva vi har lært av denne situasjonen.

Jeg registrerer at en lærer i alle situasjoner, så trekk deg unna alt som har med støy å gjøre , det er ikke svaret på suksess .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min .

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg