Det er når andre gir seg at du fortsetter !

Hei !

 

Deilig å bruke tiden på vennskap , fordi det trenger som sagt rett mengde næring for å være i rett balanse. Det gir oss alle mennesker så mye godt igjen ved å sett av tid til gode venner.

Jeg registrerer at vi som har kommet over de 40 , vi har vel liten tid , har ikke helt forstått hvorfor men klart vi har jo masse barn også mye annet vi gjør. Det som betyr aller mest er at vi har gode relasjoner som bygger på at vi har gode venner som vi kan bruke tiden vår på. Fordi det gir enormt masse tilbake.

Det å være på en cafe tur også møte masse folk , se på folke livet er så gøy. Vi behøver å fikse oss litt å sette av tiden på det som bidratt til økt glede også sist med ikke minst økt livskvalitet.

 

Det som betyr mest for oss alle er at vi har noen som vi kan fortelle det vi har innerst i hjertet vårt , det som faktisk er kjernen i livet vårt .

 

 

Her har dere meg egentlig, når andre ikke skjønner helt hva jeg ser etter i den bisnessen så går jeg på å jobber som bare det , jeg tror jeg må være skrudd litt i hop slik at jeg ser løsningen før mange andre ser den . Det er det som handler å være kreativ sjel også at en ser muligheten i en vær situasjon .

Vet du at jeg som ofte kan forbinde med at en er veldig vellykket også har alt, så er det ikke de verdiene som driver meg. Det er at jeg klarer også realisere det jeg har satt på dags orden . Det kicket jeg får etter å ha mottatt en bestilling eller har klart også fått slokt mer produkt ut til en kunde, så får jeg blod på tann , jeg spør andre , gir liksom ikke opp selv om mange sier nei.

Jeg møtte en hyggelig kar som sa til meg , du er overalt kunne nesten ha laget en reklame film om deg. Det som er i min jobb som frilanser jeg må vise meg fram , jeg er nøtt til å være synlig ellers har jeg heller ingen inntekter. Jeg er stolt over å klare å livnære meg på mitt eget , også ikke ha noen jobb utenom. Det å være for seg selv er aller best. men det betyr også at jeg heller ikke kan tro at jeg er på et hvilehjem heller. en må prestere sette seg mål også derfor jeg ser etter nye metoder på å tjene inn penger som kan bidra til at jeg øker både inntekter også  får tilfredsstilt mitt behov for å lykkes.

 

Vet at flere mener jeg skryter om livet mitt og lignende. det må de bare synse , jeg er en alene mor som er dypt engasjert både i mitt eget også i mine barns også andre sine verden. Det kanskje mange tror at jeg er en egoistisk person , som kun ser alt i fra mitt ståsted så er det også feil.

 

Da har jeg endelig fått laget meg en facebook side med navn Forfatter Elin Weronika , som jeg kommer til å legge ut både framdrift i bokprosjektet mitt. Det er en bok jeg startet med å skrive på i fjor også har jeg hatt en del pauser, jeg er en dypt engasjert dame som også har flere baller i luften som også tar plass. Det å ha fått formet boken mer også mer er noe som jeg er enormt stolt over, fordi jeg har kommet ganske langt i prosessen . Det er noe med det , vi skal modnes også skal prosessen modnes. – Derfor så er det ofte sundt at en har en liten pause da en ikke får nok påfyll.

 

Vi er kommet snart halvveis i april enda så har vi en del snø igjen , en merker stort at våren er et stort ønske at den skal komme nå sart. Helst i går , en merker at en er mer i stemming nå før å nyte en kaffe ute, gå seg en lang tur. Se etter vårtegn også bare nyte. vinteren i år har vært veldig kaldt , men bedre en veldig ustabilt vær.

Det å kunne se i kles butikk på litt klær i dag sammen med en venninne av meg , var så hyggelig . Gjøre litt dame ting å se på klær er så godt å så avslappende. Jeg hadde ikke noe jeg i grunn trengte. Men jeg shoppet litt, godt å kan unne seg litt , for å kan ta seg litt bedre ut når vi skal ta oss en by tur.

 

 

Det å ha startet opp min førte bedrift , også nå tenke ut en ny bedrift ide er også noe som er kult. Jeg er kjent for å ha mange jern i ilden , men ofte da en ide bare duker opp så må vi se om det er realiserings bart. Det å ha nok inntekter er så viktig for å kunne leve i dag.

Det å være forhandler for 3 gode merker som er Oriflame, Forever også Avera . Betyr også her har mye jobb også gjøre, det selger seg selv etter at en har bygget opp en god kunde krets. Jeg som er en frilanser har dette i blodet det er så gøy også vinne over frykten , som ofte bor i meg også. Da kommer trollet i meg også sier må du fan med kom deg opp i fra god stolen din også gjøre en god jobb. Det å må være din egen motivator er også det som må ligge i bunn for å kunne gjøre det som jeg har gjort. Det å være fri som fuglen er deilig , sa til venninnen min at jeg er så sykt glad for at jeg selv eier helgene mine som jeg selv ønsker.   Det å jobbe i mitt eget er blitt til en større motivasjon også det du også selv tror på det får du også til.

Vi skal skape spenning i kvar dagen , en skal føle at en lever , har en stor drøm som hadde vært så om jeg hadde fått realisert i år. Får se om det lar seg gjøre, ellers så får vi ta det til neste år.

Jeg er som sagt født også oppvokst i en familie der jeg har lært at det er ingen begrensninger på hva du kan jobbe med ,  det eneste som begrenser deg er kun du selv.

Disse orden sier masse, det jeg tolker ut i fra dette er at vi bør vise mer respekt, vise at vi bryr oss om andre også vis andre en raushet også ta vare på de som betyr noe.

Ord kan støte bort mennesker, ord kan  ødelegge et vennskap også et forhold . Derfor det en selv sier til andre bør en også tåle tilbake. Ofte så er det ikke slik , hvorfor ? Se mer inn i din egen verden , så lærer du om dine svakheter også jobb med de fordi da du har vunnet over din egen frykt så har du også en større seier.

 

Tusen takk for at du leser bloggen min !

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg