Gjør dagen i dag ved å huske .

Hei !

 

Deilig morgen å våkne opp til , pluss bare det at jeg har fri i helgene er så deilig, kan bestemme selv om jeg ønsker å jobbe er så deilig.

Været er så flott i dag , en stor sol på himmelen , det er så godt å kjenn på denne gode energien som Sola gir oss . en blir jo rett og slett bare glad når en ser den.

Helg følelsen er her , godt å få lov til å kan jobbe litt , skal ut med litt kataloger . Når en jobber 100 % som frilanser så er all salg viktig , så katalogen den selger seg ikke selv. En må rose seg selv fordi at en presser seg også ser en også at ved alt en gjør så lykkes en stadig vekk mer og mer.

Du vinner over masse da du blir mer uredd, fordi du våger mer også blir du også avslappet til hvordan ting blir. Det som er viktig er at vi hygger oss mellom slagene.

 

Det å skal møte en venninne å få en kaffe også kvalitetstid sammen der vi har tid til å prate også bare det å høre hvordan det går med henne. Det betyr veldig mye for meg å sette av tid på timeplanen for å kunne møte gode venninner . Vi merker godt at vi begge er mye opptatt på kvar våres kant, så derfor så er disse stundene så viktig at ingen ting komme veien for at vi kan hygge oss.

Det å møte andre mennesker, som jeg gjør kvar dag i min jobb så er en alltid bevist på hvordan en er i møte med andre mennesker.

Det å vise raushet på en god måte , så gir vi mer av oss selv også får vi tilbake det vi også gir.

 

Hvordan er våre holdninger ? Det er også de som skaper en god eller dårlig relasjon .

Det å bestemme seg for at i dag skal dagen bli fantastisk , er noe som flere burde ta til seg, fordi vi avgjør selv hvordan andre skal ta oss eller hvordan vi gjør dagen for oss selv også andre. Derfor så smil også ha en fin dag.

 

Det er så spennende nå framover, at jeg har ikke helt ord . Er litt små spent selv til hvordan dette blir , du vet spenningen vi har i oss er bare fint . Fordi det bidrar også til at vi skjerper oss også blir vi motivert . La ikke trollet inni deg si at dette mestrer du ikke. .

Ikke prat med mennesker som ikke bekker deg opp eller ikke forstår noe som kommer til å ødelegge for deg , før du har startet . Av erfaring så prater jeg ikke med noen som prater ting ned, som kan ødelegg min business . Mange skjønner ikke helt hva vi ønsker å utvikle , fordi de har ikke den samme interessen , eller at de rett å slett ikke ser det vi selv ser. Altså løsningen. Det er jo også dette som bidrar til at vi Grundere er litt andelenes enn andre, fordi vi ser gjerne løsninger der andre ser bare gråstein.

 

Derfor så når en ny ide dukker opp, skriv den ned selv om du kanskje ikke har mulighet eller har økonomi til å realisere den , men skriv den ned så har du den nedskrevet så kan du også modnes under veis .

 

Tusen takk for at du leser bloggen min

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg