En fryktløs skjel !

Hei !

 

 

Deilig å kunne ha litt slakke på morgen , det som gjør frilans livet ekstra stas . Du vet at bare det å kjenne denne friheten som stiger så i meg nå er en så deilig følelse.

Det å ha noe å våkne opp til er så godt, hadde kunder som kakket på døra mi i dag også , alltid stas å få igjen kunder fordi de beviser at jeg gjør en god jobb , ellers hadde de ikke orket å ta veien hit.

Den frihets følelsen av å kan få lov til å jobbe med akkurat kun det jeg aller mest gløder for så er jeg også på rett vei.

Fikk også booking til neste uke også , er så godt å vite at jeg har fått kunder i avtaleboka, det betyr mye at en både får tilbake kunder også at nye kunder også finner veien til meg.

Det er en sann glede å motta nye kunder, den gleden er så godt å kjenn på , fordi det gjør noe med meg. Målet er jo å kunne bidra til at kunden får det mye bedre etter behandling.

 

Det å møte kunder som jeg har hatt til meg , som forteller at de har fått det så mye bedre etter at de har vært til meg , så gleder det meg veldig .

 

 

Det å fokusere på de verdier som er viktige for oss for å utvikle oss . Samtidig  bli et bedre menneske , så må vi selv gjøre jobben for å lære av alle faser vi kommer i , i løpet av livet.

Du skjønner modnings fasene som vi er i , alle opplevelser som vi ofte føler hvorfor skjedde dette meg ? Fordi vi skal lære av det. Helt enkelt, det vi møter på i livet som vi ofte føler som et hinder er ikke et hinder , det er heller mer som læring også at vi forandrer kurs i livet.

Ikke se på en forandring som en fare , heller som lykke fordi vi lærer mens vi gjør ting.

 

 

 

 

Når vi kjenner på oss at vi kanskje ikke er på rett plass innen for karriere valget , hva gjør ofte vi mennesker ?

Vi beholder jobben , er i det som er trygt også skaper vi ofte kaos for andre som er flinke i jobben også får vi andre som i grunn ikke ville slutte , til at de tar det valget som nettopp du som er lei jobben din burde ha tatt grep til å gjøre noe med livet ditt.

Ofte innen for min karriere har jeg aldri skjønt hvorfor mennesker ikke ser mer på hvordan de selv er en å se på hvordan andre er , pga at vi ikke skal innrømme våre egne feil.

Det jeg ønsker å fremheve her er at vi må bli mer modigere, tørr å ta andre valg, går du med en følelse av at jeg har det ikke kult her , så gjør noe med det.

Ofte da jeg har grafset i materien , så har jeg truffet spikeren , mange har blitt svar skyldig også sagt at de er for gammel for å bytte jobb , eller at de ikke orker å bruke tiden på å finn noe annet å gjøre. Jeg personlig synes det er forkastelig at voksne mennesker som tydelig viser  at de er trøtte av den jobben de har , burde ha vært omplassert til en annen  arbeids plass .

 

Derfor så  oppfordrer jeg alle som kjenn på at hm jeg må seriøst gjøre noe , humøret mitt er ikke på G , jeg har det ikke bra i livet mitt, vet du en ting ? Du må først begynne å rydde hos deg selv først, stille deg selv spørsmål trives jeg på jobb, har jeg det bra med det jeg gjør, hvordan er jeg etter jeg kommer hjem i fra jobb ? Hvordan er jeg mot andre da jeg er på jobb er jeg kollegial , eller er jeg et hinder på jobb ?

Om du får mange negative svar her så må du seriøst gjøre noe med livet ditt med en gang, start allerede i dag. Kanskje er det hjemma fronten som bidrar til at du ikke er den hyggelige kollegaen. Derfor sett deg ned også finner du ut selv hvor problemet hos deg sitter.

Vi kan irritere oss så til de grader over kollegaer som har ulik adferd enn oss selv, eller at de gjør jobben i ulikt rekkefølge, men om det ikke er skade for liv også helse , så hvorfor må en mase på andre bare fordi en ikke gjør det i rett rekkefølge ?

Konkluderer her med at , ved at en reflekterer også graver i sitt eget sinn også er ærlig mot seg selv om hvordan en objektivt har det, så kommer sannheten med en gang.

 

Vi må alle ha en passe mengde næring for å kunne eksistere. Dette gjelder også i alt vi foretar oss , innen for vennskap , jobb også i forhold . Er det slik at vi ikke tenker over å overføre næring til alle de relasjoner vi er i , så dør de ut. Vi omgir oss med masse verdier, gleder også forventninger. Ofte kan det å ikke klare å nå opp , det å forstå hvordan koden på det å bevare et vennskap , så kan det bidra til at det blir underernært , også vedvarer dette over lengre tid så avtar også dette vennskapet sakte men sikkert på naturlig måte at kontakten brytes med taushet.

Ofte så haster man av sted også husker en ikke helt hva har jeg gjort i dag ? Da har du gått på vel høy gir med autopilot, også ikke vært til stede i ditt eget liv. Du vet ikke en gang hva du har gjort , så du må være mer tilstede i øyeblikket også tillate deg å ta litt pauser også ikke hast av sted.

Det som ofte er nok er å planlegge før en skal på noe så går det liksom mye bedre da.

Jeg er så glad fordi jeg er meg selv , tok egne beslutninger på å stake ut min egen kurs . Det er også mye som kommer til å skje framover. Også har jeg sykt lyst til å gjøre masse mer. Det at jeg ser at bedriften min går mot nye høyder så bringer det meg masse glede.  Det å være fryktløs fordi det er nettopp det jeg er. – Fryktløs skjel så gir det meg masse energi også glede når jeg presterer. Jeg er en karakter som alltid har hatt konkurranse instinktet i meg innen for salg . Er ikke så sporty av meg , men etter jeg startet opp Gruben Massasje så sa en til meg , skal en tørr å dreg krok med deg, fordi du som jobber med å masser må jo bli sykt sterk i armene . Jeg ser faktisk stor forskjell på meg før også etter jeg startet opp. Kommet masse mer muskler, så ikke rart at jeg kan vær hjemme til alle måltider uten at det synes nevneverdig .

Det å gå ut av sin egen konforsone så gjør du masse med deg selv , du øker mestrings følelsen også vinner du også over frykt også utvikler du deg på flere nivåer både sosialt og mentalt. Du kan faktiske se på mennesker som ikke har utviklet seg nok i livet.

 

Tusen takk fordi at du leser bloggen min <3 <3 <3

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg