Det du ser etter er ikke der ute , det er inni deg !

Hei !

Etter å ha vært i byen å hygget meg, også vært med varer også med kataloger ute til kunder. Så var det godt å kom hjem en liten stund før det var på tur ut igjen. For å støtte opp under at skolen skal eventuelt flyttes, til høsten . Dette er noe som ikke bare berører her jeg bor, det berører flere deler i kommunen , der en slår sammen flere skoler til en stor skole i sentrum.  Plutselig er det blitt så populært. Det er selvfølgelig ikke lett å finne ut av alt , selv om politikere er flinke , så merker vi foreldre at dette har gått vel hurtig fram. Det vi også er redde for er jo at det skal gå ut over læringen for våre arvinger.

 

Utrolig stolt over å se at så mange foreldre dukket opp , jeg oppfordrer faktisk de som ikke har barn på skolen til å bruke stemme retten sin, bare det å kan vis at en bryr seg fordi det er viktig i forhold til framtiden til de som faktisk skal ta over dette landet etter oss. Derfor så synes jeg at vi som er foreldre også de som ikke har barn på skolen vis at dere bryr dere , fordi vi trenger dere alle.

 

Det å se denne engasjement så blir en faktisk beveget å rørt over å se den kampviljen som vi gjør for ungene , deres framtid dette gjelder.

 

Vi ble oppfordret til å melde oss inn i et parti som vi støtter oss til , de som har de verdiene som passer for våre grunnverdier. Vi forstår selvfølgelig at ting ikke er lett, men håper å trur at det går vår vei til slutt.

 

 

Det å komme hjem etter at dagen hadde vært variabel med hva en har gjort , så bidrar også det til at jeg også får utfoldet meg med å prate med masse flotte mennesker, pluss at jeg kun i dag var meg selv. Det er så godt å kan nyte dagen som jeg har gjort i dag selv om jeg sov meget lite i natt.

Var så skinnsyk glad fordi jeg hadde fått solgt så mye Oriflame produkter, også fikk jeg solgt alt ut i dag, så yes en har lov til og være nøyd. Det å starte med en rød dag på en mandag, bidrar til at uka blir forkortet , det er helg igjen i morgen , men det kjenner jeg at det kommer til å bli veldig behagelig. Det å jobbe også gjøre det som igjen bidrar til økt glede så ja har mye å se fram i mot.

Kunder som kommer igjen og igjen til Gruben Massasje er så digg har lov til å være stolt over meg selv, møtte en hyggelig kjenning som spurte meg om hvordan jeg hadde det i Gruben Massasje , jeg måtte fortelle som sant er , at jeg er sykt takknemlig pga at jeg stadig vekk får nye kunder som blir så fornøyd. Det gjør selvfølgelig masse med meg som menneske. Det at vi seirer over oss selv, vi mestrer også klarer å prestere, er helt konge.

 

 

 

 

Det en føler inne i seg da en lykkes er en mestrings følelse , en glede , en ekte følelse som faktisk forbinder meg mot da en er forelsket , jeg går å smiler også er så tilfreds , men jeg er ikke forelsket i noen men jeg er så fornøyd har det så magisk også så flott. Tror ikke jeg noen gang kan huske at jeg har kjent denne indre roen , den gleden som jeg kjenner inne i meg. Som jeg har nå. Det å være trygg på mine valg, det å gå helt inn i frilanser jobben er også en utfordring den gir meg enormt tilbake av økt lykke også glede ved å mestre. Det å vinne over trollet i deg  det vinne over at du klarer å selge det du hadde bestemt deg for , bare det å sette seg egne mål slik at en ser at pengene kommer inn så har en det godt.

Det å få denne telefon samtalen med han som jeg skal snakke med igjen på mandagen , da for å bli ening om det er livets rett den nye forenings ideen min om det er noe jeg kan realisere. Derfor skal jeg benytte meg av helgen til å finne mer ut hvordan jeg selv ser dette for meg , fordi da har jeg et mer tydeligere bilde om hvordan jeg ønsker å ta dette til. Det jeg utfordret meg selv på i går så var det å ta aceton også få Solgt død kapitalt som bare er et vare lager, så deilig å få det solgt ut .

Om jeg skal reflektere over dagen så langt så er jeg stolt over hva jeg har fått til å gjøre, til tross for at natten ga meg lite sovn mest glede over at jeg hadde fått solgt så mye at jeg bare ønsket å fortsette. Du vet når du får blod på tann…. Deilig følelse er det.

Det å møte blikkene til så masse flotte folk , de som ser etter deg , de som ønsker å prate med deg, er så digg. Jeg er rett å slett bare helt privilegert.

 

Det å kjenn at energien er oppstigende jeg er en kreativ sjel nå som faktisk er på nivå. Deilig å være så heldig også takknemlig fordi jeg tok denne slakken som jeg ga meg i februar, tørr ikke tenke over hvordan utfallet hadde vært om jeg hadde gitt full gass å gitt fan i helsen. Da hadde ikke jeg hatt det så behagelig som jeg har i dag.

Denne erfaringen som jeg har tilegnet meg opp igjennom årene , kan jeg bruke i det jeg ønsker å jobbe mer med også . Kommer selvfølgelig ikke til å slutte med Gruben Massasje , det er bare starten dere har sett med det å eie min tid også skape alt slik jeg ønsker å forme bedriften min så synes jeg det er så digg å få lov til å jobbe helt for meg selv. Har sikkert kommet til et metnings punkt med å jobbe med så mye mennesker. Som skal alltid synse også må mene alt til en hver tid.

Derfor så er det så rett det jeg også har gjort nå å sagt opp en jobb , også være helt fri som fisken i havet. Tenk å kan eie helgene sine selv nå wooow bare å glede seg på framover .

 

 

Derfor så er jeg så takknemlig fordi jeg ga meg selv denne slakken , jeg hastet ikke av sted, jeg stoppet opp.

Det å bevilge meg denne reisen hadde jeg ikke kunnet ha gjort hadde det ikke vært pga at jeg satt godt i det økonomisk sett, fordi jeg ønsket ikke å sykemelde meg , fordi jeg hadde tross alt min egen bedrift som jeg ønsket å jobbe opp. Det er alltid mye å tenke på da en er selvstendig næringsdrivende. Det er det , men det som også er kanon viktig er at en objektivt har det godt med seg selv.

Ser tydelig vårtegn på at vi går en flott tid i møte, gleder meg enormt til å kunne kjenne varmen også gå lange turer der en kjenn at en også tilfører kroppen rett balanse mellom naturlig også god variasjon mellom å være i aktivitet. Selv om jeg har valgt en jobb som bidrar til at jeg får blodpumpen til å gå mange hakk , de dagene jeg har mange kunder.

Derfor er jeg så takkneling alle dager, fordi de er ulike . Derfor så passer det så godt inn om jeg får til denne nye jobb muligheten . Jeg har også at jeg har fått skrivegleden tilbake . Fingrene bare går av selg selv på tastaturet, det elsker jeg boken kommer til å bli en sann glede å få bygd opp flere kule karakter også så er det bare å gi gass.

 

Med disse ord så takker jeg for at du har tatt deg tid til å lese bloggen min i dag, meget takknemlig <3 <3 <3

 

Mvh

Elin – Weronika Skartsad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg