En ny bedrift er under planlegging , spennende tider!

Hei !

 

Du vet da en er frilanser så er ingen dager helt like, i går å fikk jeg er sykt kick etter å ha fått solgt masse varer som jeg hadde kjøpt inn. Deilig å se at kunder ønsker å benytte seg av mitt tilbud. En ser at mange svarer ikke ,det er noe en må bare respektere, noen liker sikkert ikke at de får en melding i fra meg om slags ting, men det får også så være. Da er det heller ok at de også ikke svarer det respekterer jeg.

 

Jeg er sykt glad for at jeg klarer å tjene nok penger på å bygge mine egen fortetninger opp å gå , siden en har jobbet som selger i over 20 år , så har en lært mange gode triks også kjenner en også masse folk så er alltid hyggelig å bygge opp bedriften på sidelinjen av Gruben Massasje. Våknet opp i morgen med bestilling på ny behandling i Gruben Massasje, digg elsker jobben min du aner ikke hva det gjør med  meg bare det å få mer kunder, pluss at kunder finner veien tilbake.

 

I dag fikk jeg meg en etter lengtet cafe tur , hadde med meg kataloger også fikk kjørt ut litt varer på  formiddagen. Det er ikke en 9 til 16 jobb jeg har fått meg , men en heldags jobb. Det at jeg kan være litt overalt er noe jeg liker veldig godt. Det å variere med å kan jobbe dagtid også være kun i mitt eget nå  framover ser jeg på som en stor seier.

Stemora mi sa til meg , du kommer til å klare dette jeg heier på deg. Godt å få gode tilbakemeldinger i fra familie. Det trenger vi alltid , fordi skal jeg å du lykkes må vi også få tilbakemeldinger på hva vi gjør bra. Også er det oppgaver en mener at andre ikke gjør bra, ja så si heller det på en fin å reflektert måte til den personen det gjelder, fordi da er mottakeren lettere til å veilede i stede om en er så kjepp høy å påstår at andre ikke kan det de gjør , så motarbeider du en situasjon som kunne ha blitt bra.

 

 

Det å løfte blikket vårt , ved å se på muligheter som ligger framfor oss , så har vi også mange måter å tjene inn til lives goder på. Vi ønsker ingen å sitte dårlig i det, derfor må vi også gjøre mest mulig selv for å lykkes med våre engasjement.

Jeg følger alltid med på facebook og ellers om det er noe jeg kan lære meg , om det er et webinar eller om det er kurs eller foredrag som kan inspirere meg . Jeg tenkte ut en ny fortetning ide den 9/1 i år , lå våken hele natten å så den for meg , det jeg har gjort nå er å ta den et stepp videre. ble oppringt av en hyggelig mann som skal hjelpe meg , så får vi se om min andre grunder virksomhet har livets rett, det å kan ha flere ben å stå på er så skinnsykt viktig i dag .

 

Når jeg informerte han som ringte meg får å høre hva jeg hadde tengt å starte opp med, da jeg formidlet mitt budskap så sa han med en gang yes dette kan bli velig bra , gledes oppriktig til å jobbe mer med å sette det i et bedre system. Akkurat nå er det litt usortert i mitt hode men dette blir helgens prosjekt med å grunde fram denne businessen som kan hjelpe meg opp på et høyere nivå enn jeg er nå.

Når jeg hadde hele ideen i hodet mitt den 9/1 i år så var jeg så sykt forelsket i ideen , jeg hadde også nettopp blitt dumpet av en jeg trodde var noe for meg , men helt oppriktig dagen etter ble jeg så lykkelig en ny epoke er til meg å jeg vet at datter av ved kongen også Helma Holmen i min nærmeste slekt “Tante Helma “som var grunder av mange flotte prosjekter, både hotell også cafe drifter. Hun så ingen ting ulekt, så jeg er nok et produkt av hva jeg lærte av det de som er større en jeg , de våget de satset også vant de .Fordi at de aldri ga opp. Det å bruke våre gode egenskaper på det som er viktig er også  det som skal til for å lykkes.

Det er når vi ser at ting kan realiseres at vi må våge å gå for drømmen , akkurat nå er jeg glad for jeg ble dumpet i januar, utrolig glad for at den veien stoppet. Fordi jeg hadde ikke utviklet meg i denne retningen hadde jeg vært i det enda. Vi lærer av alle situasjoner , det er også godt å vite at vi modnes også lærer vi masse som kommer godt med. I andre oppgaver, det å gå ut av en situasjon som en trodde var godt for en viser at det som var det beste var en avslutning. Vi må aldri være redd for om vi blir alene , fordi verden er full av masse flotte mannfolk , så mange flotte menn på cafe i dag jeg , godt å hvile øyene sine på noe flott ikke sant ? Det er jo slik at vi kvinner vi like også at vi blir lagt merke til så derfor må vi bare være flinke til å kle oss for anlegningen å by oss fram slik at vi kan få den oppmerksomheten vi blant annet er interessert i.

 

Aldri gi slipp på en ide som kan bli til suksess , fordi andre skal ikke bedømme at den ikke er realiserings bar , derfor støtt deg heller på likesinnede som elsker å tenke nytt.

Det å utvikle en ny  prosess som kommer til å utvikle meg nå framover kommer til å bli en sann glede. I fjor var det masse jobb også USA  som telte , i år er det å realisere å utvikle også bygge opp bedriften min som er øverst i mitt sinn. Det å kan eie tiden min selv har jeg faktisk allerede klart, jeg vinner over frykten som ofte kommer sigene , men vet du det er bare fint fordi det påminne oss om at vi må jobb pengene kommer ikke av seg selv. Derfor må jeg ut med kataloger selv om ikke alle kjøper , av erfaring så har jeg fått mer salg når jeg har brukt tid på å dele , selger som sagt ingen ting når katalogen er hjemme.

 

Bokprosjektet mitt er også kommet godt i gang med å skape en ny måte å gjøre den på , det å prate med mennesker som har mer erfaring enn deg selv er viktig , fordi en lærer av de også ser en med nytt øye på det produktet en har framfor seg. Gledelig å få skrevet snart men har litt små pjusk som skal til. Så kommer ordene av seg selv. Er en helt bakom tastaturet så ja nå kjenner jeg at jeg vant over utbrentheten , jeg vant over mange som dømte meg nord og ned i forhold til min nye bedrift.

 

Tusen hjertelig takk for at du tar deg tid til å lese bloggen min <3 <3 <3

 

Mvh

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

0 kommentarer

Siste innlegg