Nye muligheter!

Hei 😘

En riktig nydelig morgen å våkne opp til😘 en får ikke helt den beste søvnen alltid, ungdommen gjør at vi “voksne” får kjenn på den følelsen at vi lever på kant med oss selv .

Ser at jeg blir bare mer å mer lik mitt opphav ; kjekt å se at eplet ikke faller så langt i fra stammen 👌

Det å nyte påsken som vi har gjort i år, kan jeg ikke huske sist faktisk.  At jeg har hatt fri å nøte hele påsken sammen med ungdommen.  Med en dags tur på besøk til pappa og co.

Deilig å kunne kjenne på denne friheten se på TV, nyte god musikk også ha besøk av gode venner.  Det som betyr aller mest.

Vi tilegner oss å henge med andre i deres tempo .  Jeg har sluttet å følge andre sitt mål, jeg følger heller mitt mål som er tross alt mer viktig.

Det å opprettholde en standard som vi kan være stolte av er også viktig at vi viser våre barn . Ser på mine tenårings barn og den eldste som er blitt voksen å myndig .  Så har ikke min stemme så mye å si alltid. 

《Vi har alle vært der de er nå, ønsket å følge sin egen vei 》

Det er små øyeblikk som også bidrar til at dagen også tar oss til økt høyder.

Ved å lytte til vår indre stemme , gjør det som også speiler hvordan vi også har det 😘

Derfor så skal en gjøre det vi brenner for, det som gir oss menig.

Der er så gøy å ha fått så godt kontakt med så mange flotte folk. Det å ha fått seg en ny jobb til . Kommer til å bringe meg mer glede i livet .

En må bare ha et åpent sinn å være forberedt på lære masse nye ting ❤

TUSEN hjertelig takk for at du leser

bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin  – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg