Modnes å lærer !

Hei 😘

En nydelig dag med masse 🌞🌞🌞å blå himmel.  Et perfekt vår tegn er å se at snøen tiner å snart ser en gresset 💛👍

Påsken er en fin tid , tid før ettertanke , det å vise at vi tar oss tid til andre.  Ikke alltid det er like lett, pga at vi jobb så motsatt jeg å mine venner og familie.  Men heldigvis i dag så lot det seg gjøre for oss i familien å få oss en tur sammen.

Når en har fått voksne barn så har de sine egene ting de ønsker å gjøre.

Ikke så lett å få kabalen til å gå opp , men i dag gikk den opp .

Det å bruke tiden på ungene er viktig.  Noe som betyr mer enn alt annet .

Det å vie tiden på andre er også viktig, for å opprettholde en god kontakt.

Ofte sitter en å venter på at ingen kontakter en , men vi må selv ta kontakt for å holde kontakten varm.

En kan enkelte ganger oppleve at en ikke helt når inn, før var det totalt krise… men nå bryr jeg meg ikke lengre.  Vi modnes med årene, vi vet hvor vi vil å hva vi ønsker.

Dagen skal uansett nytes med ungene.  En kjøretur til Sverige for å shoppe litt blir godt.  Så får vi se om det blir et besøk til famile om de er der .

Påsken kommer også går den like fort som den hadde startet . Vi har bare dager igjen av mars så er denne mnd historie.  Jeg har fått erfart mye i denne mnd . Som jeg ikke hadde forutsett.  Lært mye å samtidig har jeg hatt stor økning i forhold til februar mnd.

Det å se at en modnes å lærer mer om deg selv under prosessen i start fasen i bedriften. Er så kult å spennende.

En er så sykt redd for å gjøre feil , det å gjøre feil har i grunn ingen betydning.  Vi lærer av de . Vi kan ikke alt også er det ikke lett å huske på det du ikke viste var viktig.

Damen jeg snakket med da jeg skulle moms registrere meg.  Hun var så sur, lite service innstilt person.  Likte hyggelig å prate med slike karakterer.  Når en ber om veiledning for å finne fram .

Det betyr ikke at en ikke skal  våge å be om hjelp igjen, en kan jo være så heldig å få prate med noen andre ❤

Første gang på mange år at jeg har fri en hel påske.  Husker faktisk ikke sist jeg kunne nyte dagene uten å måtte haste av sted.  Til jobb å ikke hadde tid til å nyte livet.

Det å nyte livet å kjenne på at vi har det godt, å bare kos seg å ladde opp batteriene til nok jobb etter påsken 🐣🐥💛 gledelig å få være så heldig å nyte fri dager å bruk de på akkurat det som en selv har mest lyst til.

Mellomste dro på en påske tur sammen med en venninne til Nesna.  De har det topp der 🐣🐥💛

Det er nå en merker at ungene ikke lenger er små , de ønsker å dra på egene turer.  Må si jeg skjønner de godt.  Det å få være for seg selv er også veldig godt.

I fjor på denne tiden var jeg å eldste sønn min i Las Vegas.  Litt surrealistisk å tenk på at det er 1 år siden nå. Tiden går så sykt fort . En vinner ikke å henge helt med dessverre.  Det å være hjemme nå å feire påske er godt . Den erfaringen jeg fikk etter den turen ville jeg ikke ha vært foruten.

En lever lenge på minner ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin  – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg