Gjør seg til før å bli populær for andre ….

Hei 😘

En riktig nydelig morgen å våkne opp til . Fuggel kvitter sol å magisk påske vær 🌞🐥🐤💛 deilig å bare lytte til stillheten å nyte.

Av å til er det godt å være helt stille å ikke alltid må prate.  Det å være kun for en selv er også godt å nødvendig. Fordi vi behøver å være i pakt med oss selv . Det å nyte stunden alene bidrar også til at en setter større pris på samhørighet på en sterkere å bedre måte . Enn å kun dilte etter andre i ett å alt.

Viktig at vi staker ut vår egen kurs også lærer oss selv hvordan vi selv skal mestre livet . Vi kan ikke gjøre oss totalt avhengig av andre før å ha det bra .

Før var det så viktig for meg å være med masse folk hele tiden.  Nå er jeg totalt motsatt.  Det å ha alene tid er avgjørende å godt på alle nivåer.

Kan vel sikkert oppleves som en sær person som alltid vil ha det på min egen særegen måte . Blir nok også slik da jeg har bodd for meg selv i mange år med  å være alene mor for 3 barn .

Vi blir nok veldig selvstendig for mange aktuelle mannfolk , vi som har alt i livet.  Mangler kun en mann så er det komplett . 🐥🐤🦆💛❤⚘

Jeg er i den oppfatningen at en skal aldri forandre seg for at andre skal like meg bedre.

Heller våge å være meg selv helt ut til  fingerspissene.  Det er ikke alle som våger å vær seg selv,  det å må gjøre seg til for andre før å bli mere populær har aldri betydd noe for meg.

Enten så lik du meg eller så lik du meg ikke !

Etter at en har tippet over i 40 årene , blitt mere moden så ork jeg heller ikke å kliss alt til. 

En tjener lengst på å være seg selv å spille vår ekte karakter . Du blir avslørt til slutt om du alltid faker hvordan du er. ❤

Det å skape en framtid på de mulighetene som ligger så nær deg . Å ofte så går vi bort i fra målet uten å i grunn legge merke til hva vi ikke tar i bruk.

Har også aldri skjønt hvorfor folk alltid klager på at de ikke har nok av det de savner i livet.

Vet du ? Det du alltid fokuserer på ofte å mye . Det er også det du får mer av i ditt liv.

Fokuserer du på frykt, ensomhet, du ikke duger så får du mere av det.

Fokuserer du på å være løsnings orientert, lærevillig , ønsker å oppnå nye muligheter, så får du også mere av det .

Vi sitter selv på vår løsning.  Fokuser på hva vil selv ønsker å bli bedre på . Dit vi ønsker å være .

Ikke fokuser der du ikke ønsker å være.  La det fokuset få minde plass i ditt sinn. 
Så frigjør du plass til det som kommer til å gi deg mere livsglede. 🦆🐤🐥❤⚘⚘⚘⚘

Vi har en tiltreknings kraft i oss som vi ikke forstår alltid selv.

Ved at vi fokuserer på noe vi liker å gjøre så er vi på samme frekvens som alle andre som har samme fokus som vi.

Derfor vær forsiktig med hva vi fokuserer på, for å forhindre at vi møter ubehag som vi ikke er tjent med.

Du kan faktisk sammenligne våre tanker med en magnet .

En magnet tiltrekker seg alt som er lik den , det blir også det samme med hva vi tenker og prater om det tiltrekker vi oss mere av .

Derfor fokuser kun på det du vil ha mere av !

Når en er frilanser er en aldri arbeids ledig . Har fått unnagjort litt jobb i dag også .  Fått bestilt nye varer inn til Gruben Massasje.  Gleder meg enormt til å ta det i bruk på kunder med muskel knuter og spenning smerter. 

Blir så spennende 👐💪👏👍

Ønsker deg en riktig nydelig dag, håper du får en flott påske hvor enn du skal feire den henne.
Mine barn skal å spise middag til en bestemor i ettermiddag, det blir stas før de .

Selv skal mor selv nyte dagen hjemme, håper at jeg har klart å åpne opp før å gjøre mer her hjemme .  Den kreative delen av meg bør våkne opp.  Håper jeg at den gjør.

Har mange ting som jeg kan gjøre , du har sikkert vært der jeg er nå , godt å gi litt fan å bare nyte dagen selv om jeg også har lyst til å få alt gjort .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin  – Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg