Påsken 🐣🐥💛

Hei 😘🐣🐥

En nydelig dag, det å gjøre så mye variert . Litt jobb i frilans jobben min.  Også kunder i Gruben Massasje 💪👏 veldig takknemlig for at jeg hele tiden får nye å gamle kunder igjen. 

Det er så viktig at jeg får nok å holde på med, veien til suksess er ikke alltid like lett.  Det en har sett til nå er at det å stå på gir resultater . En kan ikke bare ta seg fri når en selv ønsker.  Så enkelte dager så har en mere jobb også andre dager er det litt roligere .

Det å se så langt at jeg har økning i Gruben Massasje er så digg.  Det å se at mange kommer igjen å igjen gir meg enormt tilfredsstillelse.  En bekreftelse på at jobben jeg har gjort til nå er mere enn bra !

Påsken er en tid som vi kan ha litt slakke, kjør på litt egen tid , å ikke stress hele tiden. 

Været lover veldig bra , så godt å kan nyte late dager med masse sol 🌞🌞🌞🐣🐥🐤

I dag ble det enkel middag , jeg å minste sønn min dro ut å spiste middag.  Deilig å bruke tiden på oss selv litt å nyte dagen godt.  Det å gi litt er mye bedre enn å bare være før seg selv.

Det å ha by påske å ikke skal på fjellet er godt , bare daffe her hjemme.  Har så mange planer som en ønsker å få gjort . Så håper å trur jeg skal få gjort mer i morgen.

Ungene skal spise middag til en bestemor .  Godt for ungene å kos seg litt . Så kan mor selv få bruke egen tid på huset sitt. 🐣😁

Påsken er også tid til ettertanke å vise at en bryr seg om hverandre .

Jeg er mere for kvardagen, men høytiden er hyggelig den for all del, men jeg synes vi kan være like rause mot kvarandre hele tiden .

Det er tid for refleksjon , tid før å vise raushet å bry deg om medmennesker.

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin  – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg