Ikke helt A4

Hei 😗

Godt å få mårran med seg å ha litt egen tid .  Til å orden litt med forefallende jobb. 

Også får jeg en ny kunde i dag også ❤ til Gruben Massasje.  Alltid hyggelig å få bestilling på timer 👌

Mange har tatt påske ferie å dratt til fjelds eller til Sverige for å feire påsken. Her er det hjemme  påske i år.  Godt det også .

Synes ofte at vi stress for mye så er godt å kan ladde opp batteriene her hjemme.  Alltid nok å foreta seg her. 

Det å ikke ha for høye forventninger til alt som skal skje er også nødvendig.  Vi behøver å ha avstand i fra alt.  En kan oppleve at en føler seg kvalt når en har for mye folk rundt seg.  Eller har alt for mye gjøremål som skal gjøres.  Derfor så har jeg vært flinkere til å sette opp pauser mellom salgene .

En må ikke la livet bli så alvorlige at en ikke tillater å innvilge gleder , andre opplevelser en det som var planlagt.  Godt å kan være litt utenom normalen, leve et liv som ikke er helt A4 lik meg aller best da .

Vi er ofte redd for å skille oss ut i mengden .  Ikke vær det , ta heller å følge det som blir rett vei for deg .
Hadde noen Sagt til meg før mange år siden at jeg kom til å satse på en hobby til karriere for mange år siden.  Så tror jeg ikke helt at jeg hadde sett det før meg som reelt.  Det som er med oss mennesker.  Vi setter oss i båser der vi har gjort dette hele livet å kan ikke noe annet .  Så derfor må en fortsette med det .

Det blir så feil å kun bruke litt av hjernen å utvikler oss minimalt.  Det vi kan gjør vi faktisk på autopilot . Det er ikke heldig i det hele tatt . Fordi da tenker du ikke selv du bare gjør det.

Det som er meget viktig for oss alle tving deg selv til å mestre en ny ting oftere , for å få overtaket på deg selv . Når du presterer å klarer de mål du har satt deg.  Så øker blandt annet livskvaliteten din også selvfølelsen din i takt med hvordan du har det etter du har lykktes med de utfordringer du har satt for deg .

Nå skal formiddagen nytes ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin  – Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg