Wooooow love you ❤❤❤

Hei 😗

En fantastisk flott dag å nyte masse Sol perfekt påske vær 🐣🐥🦆💛🌞🌞🌞🌞

Palme søndag, også sommer tid ! Flott å vite at nå går vi nærmere sol å varmere tider .

Det å kjenn at en er mere produktiv, en er mer interessert i å være kreativ å skape noe . Det å kjenne på denne gode følelsen er så godt. 

Den følelsen ved å skape er noe som vi også skal bygge videre på 😘

Det å reflektere over hvor viktig at vi går for drømmer, vi gir oss selv anerkjennelse på at vi betyr noe for oss selv å andre.  Det å vite at ved at jeg baner vei for andre så er en også et godt forbilde.  Pluss at en åsså bidrar til økt livsglede for alle rundt oss.❤

Jeg oppfordrer derfor alle til å gi mere kjærlighet til andre , gi mer av deg selv. Fordi litt vanskelig å vite hvor vi er å hva vi føler om vi ikke viser følelser.

Jeg har i min karriere i Gruben Massasje, satt meg mer på kartet, ble så sinnsyk takknemlig å lykkelig ved at jeg fikk en kunde som kom helt i fra Mosjøen å ønsket å benytte seg av mitt tilbud.  Det å høre at kunden ble så fornøy gjorde men enormt lykkelig å tilfreds.  Du vet at når en får så gode tilbakemeldinger på jobben en gjør.  Så åpner også det mer opp til økt selvtillit å økt livsglede.  Vi trenger å få høre at jobben vi gjør er bra å mere bra !

En annen kunde som har vært ofte til meg denne mnd . Takket jeg kunden for at kunden benytter seg av mitt tilbud.  Utrolig takknemlig sa jeg , kunden svarte tilbake.  Det er jeg som skal være takknemlig for alt du har gjort før meg du e kanon flink. Også har jeg framsnakket deg til andre.

Wooooow så lykkelig jeg blir når kunder viser at de setter slik pris på jobben en gjør også kjenn jeg også på nå at jeg ønsker å øke tilbudet mitt i Gruben Massasje.  Jeg startet opp med klassisk massasje . Nå har jeg peilet meg ut hva kundene mine er interessert i å hva som kommer til å ta Gruben Massasje opp til nye høyder .

Jeg har jo jobbet som selger i over 20 år , godt å bruke tiden min på det som jeg også digger veldig godt.  Det å kan utnytte tiden min på akkurat det som passer meg.  Er også noe jeg elsker å gjøre.

Det å eie min egen tid å bestemme meg for hva jeg ønsker å jobbe mot er noe jeg verdsetter aller mest. 

De verdiene jeg også ser etter er nettopp det å bygge opp en bedrift å få vekst. Jeg fikk ungdommen for litt siden til å mokke fram en bil jeg har.  Som skal bli overgitt til en ny eier snart .  Så må jeg få raven til å våkne opp til liv igjen. 

Blir nesten som å våkne opp fra de døde men raven har livets rett 😍👏💪

Nå skal jeg lage middag til mine barn å ekstra ungdom som feirer påske sammen med oss .  Skal lage hjemme laget aioli å bake focaccia Jammi ❤❤

Ønsker deg en riktig nydelig kveld ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg