Inspirert!

Hei 😘

Deilig å våkne opp til en så flott dag ❤ det å kjenn at en har slik god energi å glede er så bra.

Merker så godt hva små grep gjør med en , ro å kvalitet er ofte det som skal til før å finne tilbake til den perfekte energien igjen .

Det å kjenn middags duft begynner å sive i huset er en slik herlig følelse.

Det å lage god mat sammen er noe som holder båndene godt sammen.

Det å ha helt fri i dag er utrolig godt , skal utnytte dagen helt til finger spissene . Godt å bare kan nyte stunden sammen med ungdommene. 

Gårdagen da jeg pratet med en forfatter som inspirerte meg, bidrar også til at jeg nå har fokusert mer på en annen måte . I forhold til hvordan jeg skal løse bokprosjektet mitt.  Bare det å kan lufte det jeg har på hjertet, som også har den kunnskapen om dette prosjektet har livets rett.

Det å bli så godt inspirert igjen er så godt ❤

Om en møter på et hinder eller at en kjenner på at en ikke har like god lyst til å fortsette .  Kjenner på den gode følelsen når energien blomster opp igjen.

Det merkes godt at den kreative delen i meg er kommet godt tilbake. Deilig å kjenn på den gode følelsen.

Ønsker deg en riktig nydelig dag 🐥🐣💛🌞

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg