Et viktig budskap!

Hei 😘

En riktig nydelig dag å våkne opp til ❤

Snakker om at dagen leverte perfekt . Fikk bestilling på time i Gruben Massasje i morrest . Pluss jeg ble oppringt av en hyggelig dame.  Som veiledet meg i forhold til bokprosjektet mitt.

Det å formiddle det budskapet som ligger til grunn for at jeg skal skrive boken er først og fremst meget trist . Et budskap som også beviser hva Traume faktisk gjør med et menneske. 

Bare det å få en bekreftelse på at prosjektet mitt også er noe jeg bør skrive om . Bidro også til at jeg ble sykt engasjert i dag .  En glede å snakke med et menneske som engasjer meg å samtidig gir meg masse gode råd som jeg har tatt til meg .

Det skal ikke så mye til før jeg blir super fornøyd å glad.

Det å få skrive gleden tilbake er også en fryd .  Bare det å også får den gode veiledningen som også ga meg den ekstra energien å puffet til å glede men til å få boken ferdig.

Bare det å ha fått pratet med de som kan dette mye bedre enn meg. Betyr enormt mye.

Dagen har gitt meg sykt mye glede å en stor inspirasjon til å jobbe målrettet framover .

Siste kunden i dag kom i fra Mosjøen.  Så utrolig takknemlig for at kunden kom helt i fra Mosjøen til Mo i Rana for å få en behandling 👌❤ utrolig takknemlig.  Åsså ble kunden så fornøy. 

Huset er pyntet opp med roser også påske blomster .

Nå kan helgen bare komme, gledelig å ha fri denne helga er godt å være min egen sjef!

Ønsker deg en riktig nydelig kveld 😙

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg