Spill for galleriet.

Hei 😘

En nydelig solrik morgen å våkne opp til 🌞🌞🌞🌞det e så godt å slik energi påfyll !

Når en startet uka så hadde en ikke noen spesielle planer utenom å få mest mulig jobb i Gruben Massasje 👌

Denne uken så har jeg fått flere nye kunder 👌som er veldig fornøy.  Det å aldri helt vite hvordan jobben blir.  Er jo også det som gjør den ekstra spennende.

I går fikk jeg resultat av å gi ut Oriflame katalogen, det viser seg å dele ut katalog det høster i alle fall flere kunder.  En om jeg ikke hadde gitt ut kataloger .

Den jobben med å ordne for salg er ikke alltid like lett å se , hvem som kommer til å kjøpe . En lærer alltid ved å være selger. At noen kan vise utenpå at de ønsker å kjøpe også blir det ikke noe av .

Ofte må en bare spille et spill for galleriet, det er slik det alltid er i livet . Vi vet aldri hvordan andre mennesker er mot oss på ulike plan. Jeg har erfart en må bare smile å ikke ta alt innover seg.  Husker så godt før mange år siden .  Så hadde jeg satt meg masse mål . Som jeg ønsket å nå . Det å ikke alltid få alt til er det som også blir gamen i salgs verden.

Blod, svette å tårer kan ofte bli en opplevelse når enn ønsker å bevege seg høyere . En må tåle mye avvisninger som selger. 

Glad for at jeg har modnet så godt i denne gamen at jeg tar ikke alt til meg som jeg gjorde før . Du vet vi lærer så lenge man lever .

I går jobbet jeg med regnskapet mitt i Gruben Massasje.  Litt rart å tenke på at det også er en bit av jobben. Mange timer gikk bort for å se at tallene stemte.

Jeg er en karakter som er perfeksjonist alt må være på G når jeg holde på med en slik jobb.  Det er så gøy når en ser at en har alt i orden .

Mellom slagene i går fikk jeg låne min eldste sønn sin bil Lexsus ❤ Herregud eg skjønn kørven kjør dag som natt 👌 en nydelig bil han har kjøpt seg.  Så musikken på full pupp. Å bare å nyte trøkket 👌😘

Nesten helg er bare torsdag men dagen skal nytes . Er blitt mer rå på å gå min egen vei.  Det å ha god livskvalitet er avgjørende for å ha det godt .

Ønsker deg en riktig nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin  – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg