Reflekterer over !

Hei 😗

En flott dag er kommet mot kveld 😗

Dagen i dag har vært flott , hatt besøk på formiddagen.  Av en flott venninne, det å starte dagen med å hygge seg . Bytt litt på ord å være sammen med.  Betyr enormt mye. 

Den friheten jeg nå føler å kjenn av jeg har i meg .  Er en følelse som jeg kommer til å fokusere mer på å vil opprettholde.

Gledelig å få lov til å være en mamma som både er aktiv.  I forhold til å følge ungene opp . Også et stort pluss at den nye kunden jeg fikk til Gruben Massasje ble så fornøy ❤

Det å få lov til å hjelpe andre også se at det en gjør for de e så godt . 

《Du har så varme hender de gir meg en så god varme 》

Det å få gode tilbakemeldinger på jobben en gjør er viktig for meg.  Så avgjørende for å få mere kunder.  Det er en frihets følese å få lov å være frilansere å jobb  med det jeg har mest lyst til å holde på med ❤

En reflektere over livet , over hvor skal vi klare å nå målet.  Jeg har tatt mange modige valg i år , jeg har tatt beslutninger som kommer til å gi meg mer vekst . Fordi ved å tro på mine mål, så må jeg avslutte noe annet .

Ikke ofte vi våger helt å gi slipp på det vi føler er så trygdt .  Du vet det trollet inni oss som alltid motsier oss selv . At vi ikke er god nok, vi kan ikke det vi innerst inne vet vi er gode på.

Jeg er så stolt over at jeg har vunnet over meg selv, en frykt som alltid kommer å går . Du det er godt å kjenn på litt usikkerhet, fordi det som skjerper oss å tvinger oss til å gi gass . Gi kunden en god opplevelse.  Slik at de snart finne veien tilbake.

Jeg har bestemt meg for å være mer synlig, ta mere plass for å bane meg mer vei .

Mulig det høres uklokt ut , men du vi kan ta mye plass på en god måte . Hadde ikke tengt å hyle så du ser eller hør meg . Mange måter vi kan ta litt mer plass på . Jeg har bestemt meg for å bruke den på å synes .  Bruke min stemme fordi jeg vet at jeg har utrolig mye å gi omverden.  Av både erfaring å lærdom .

《 Har du ikke opplevd det, ikke påstå hvordan andre skal LYKKES for å bli fri for den opplevelsen 》

Vi må ofte oppleve en avvisning, ikke være attraktive, at ingen bryr seg om oss for å få en forståelse til hvordan det føltes å være alene. Derfor vær litt mere ydmyk ikke være så jævlig kjepp høy . Fordi en gang du minst venter det så ligger du selv der nede for telling.  Ingen som ork å henge med falske mennesker et helt liv.

Gledelig å kjenn energien kvar dag kommer stigende.  Til meg jeg er så takknemlig for at jeg har det så godt .  Gledes oppriktig til Torsdag.  Da blir jeg oppringt av en Dame som skal hjelpe meg litt , veilede meg i forhold til bokprosjektet mitt .

Har vært i dvale en periode å ikke hatt noen form for glede til å skrive .  Bloggen har vært en kanon bra motivasjon for å press meg for å være litt kreativ i det minste.

Klart jeg har holdt på nye, Gruben Massasje har tatt mye tid . Noe jeg ser at jeg gleder meg enormt til å fortsette med . 

Ikke alltid en er like flink til å fordele tiden rett . 

Motivasjon må vi alle jobb for å opprettholde . Derfor så er jeg sykt takknemlig for at jeg har en god  evnen til å opprettholde min motivasjons slik at jeg skal bli bedre å bedre.

Må si jeg gledes veldig til å starte opp mer å skrive.  En forfatter å formiddler er akkurat det som passer meg.  Meget godt ved å bruke mine talenter på en fin måte .

Takknemlig for at du leser og min, håper du blir inspirert til å lev livet ditt som bidrar til at du før økt kvalitet å glede ❤

Gi gass , å lev livet som at dagen i dag er din siste . Fordi i morgen skal vi dø. Hadde vi vist når avslutningen kom .  Hadde vi levd mere…hvorfor vent til du får eventuelt dommen?

Mamma døde da hun var på topp, 61 år ble hun.  Ingen alder en ung kvinne men det betyr ingen ting når tiden er inne .

Denne epoken i livet mitt lærte meg, da jeg var i 30 årene å mistet. Mamma så ble jeg brått voksen men samtidig så tok det tid å godta at mamma ikke eksisterer mer.

Før mamma døde sa min mor til meg Elin – Weronika  lev livet å ha det gøy selv om jeg ikke er mere .

De ordene er så sanne men ikke alltid like lett å klar etter at de du hadde ønsket burde være blandt oss.  Men lite vi kan gjøre med det , vi må bare ta det som gode erfaring å heller leve stekt å være et godt forbilde for andre .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg