Hoppet i en fallskjerm uten skjerm! Digg det ❤

Hei 😗

Deilig  å starte opp med en ny uke 😙 som kommer med nye utfordringer.  Vi må aldri vær redd for å utfordre oss selv mere . Føler oppriktig at jeg tråkker en sti som jeg ikke helt vet hvor jeg ender. 

Ofte kan livet føles ensomt å at vi står helt alene.At vi ikke helt vet om vi klarer våre mål.Jeg må ofte klyp meg i armen, å samtidig må jeg også ofte påminne meg hva jeg er god for. 

Når vi til en stadighet bare haster av sted . Har det for godt , hva gjør vi for å øke vår egen glede ? Vår lykke følelse?

Ofte tar vi livet for gitt , vi ser ikke hvor godt vi har det . Før vi nesten har mistet det vi også bryr oss om.

Ofte så blir jeg forundret over andre menneskers måte å være på overfor andre.  Hvorfor ønsker ikke andre mennesker deg suksess? Gleder i ditt liv ?

Jeg blir skamfull på de andres vegne.  Pga deres negative holdninger til andre mennesker.  Ser at jeg møter til stadighet flere som ikke ønsker meg godt .  Dette beviser også at jeg må bare heve meg over de .

Deres svakhet er å snakke meg ned, også pirke i det som de ikke liker. 
Det forteller meg også at jeg er en konkurent for flere , men det må vi bare overse at mennesker ikke ønsker meg godt. 

Derfor så glede jeg meg sykt på fremover .  Jeg ser at jeg har et godt potensial til å øke min business framover.  Bare det å se hva jeg har skapt til nå . Så vet jeg også at veien videre kommer til å bli kanon bra.

Det å vite at jeg har mer idéer som jeg enda ikke har fått satt til livs . Du må våge om du ønsker å vinne.  Derfor er det for meg enormt gøy å se at det å forme min lille bedrift . Til en suksess bedrift så har jeg mye å glede meg over.  Det å ha hjelpet over 100 kunder så langt.  Så har jeg tilegnet meg mye erfaring.  Gledes oppriktig til å få hjelpe mange flere kunder.

Derfor så skal jeg være mye flinkere til å sett meg større mål i hvor jeg ønsker å være om noen mnd. Dette for å kan jobbe mere strukturert i forhold til alt jeg jobber med. Jeg var gruppe leder for en del år siden i Oriflame Norge.  En jobb å oppgave som jeg alltid gledet meg til.  Klarte her også å nå mange mål.  Så bare det å vite hva som bor i meg . Så kommer jeg også til å gi mer gass .

Derfor har jeg gitt meg mere slakke i år enn jeg noen gang har gitt meg.  Det føltes utrolig uvandt men er nødvendig.  Det å gi seg mere fri å få en eie forhold til min egen tid er noe jeg faktisk aldri før har opplevd . Deilig følelse men samtidig kan en kjenne på en følelse av at det kribbler i kroppen.  Kommer jeg til å lykkes, får jeg nok kunder, du vet frykten kommer alltid snikende.

Da tar jeg meg til 2012 da jeg sa opp jobben jeg hadde i en resturang. Å gikk til ingen ting.  Den epoken i livet mitt lærte jeg meget. Jeg hoppet i en fallskjerm uten skjerm.

Det å våge noe så dramatisk viser også at jeg er et uredd menneske . Sikkert derfor jeg også føler meg nå så fri til å gjør akkurat det som passer meg. 

Derfor så gå for din drøm ditt ønske å mål i livet. Feil å gjør det som bidrar til at du vokser . Fordi vi alle mennesker gjør feil , det er de vi også lærer av.  Ofte så er vi så jævlig redd for å lykkes  at vi rett å slett mislykkes. 

Det signalet vi sender ut , det får vi også igjen.  Derfor ha rett fokus på ditt mål din drøm . Du kommer til å LYKKES helt klart .

Derfor så går jeg nå veien for deg å mange andre .  Jeg våger å være mer modig enn folk flest . Jeg vil eie tiden min selv.  Det er mere viktig en noen gang.  Jeg ønsker å lykkes med mine drømmer.  Derfor må jeg også lukke flere dører . Som forhindrer meg i å nå de drømmer som jeg har i meg .

Det å ta en annen kurs er også nødvendig.  Vi lever no bare nå så hvorfor ikke sette oss mer på kartet . Vis at vi er modige . Fordi mange andre vil ha oss som Store forbilder å ønsker å kopiere det vi våger .

Ofte må vi høre at andre også har mislykkes før at vi også skjønn at det er ikke bare vi som gjør feil.

Vær stolt over deg selv også våg å gå for drømmen din ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg