Sier som Petter Stordalen!

Hei 😘

Herregud så gøy å kan nyte dagen, pynte seg opp litt . Å se på folk . Det betyr enormt mye å møte mennesker som en kan bytte litt ord med.

Vi kan ikke regne med at folk kommer innom oss , vi må på byen for å møte andre å bruke tiden på andre.

Dagen i dag har vært kanon hyggelig,  å ikke ofte en møter så mye folk en kjenner.  Men gir meg enormt energi tilbake.

Det å få så mange spørsmål i forhold til hvordan bedriften min går . Er så artig, det betyr jo at mange som undrer å synes en er modig.  Det å få lov til å eie tiden min selv . Viser fra uke til uke er så godt.  Samtidig så viser det seg også at kunde massen blir bare mer å mer .

Lørdag å fri er så digg.  Hadde dette  vært  i fjor hadde jeg mest sannsynlig hatt full gass å arbeids helg.  Det å ha sagt opp den faste jobben min i fjor var så godt!

Sier som Petter Stordalen ikke være i noe som ikke stemmer.  Om det er på jobb eller privat. 

Det å få ha det så sykt godt i livet mitt er så behagelig.  Ønsker at du også har det like kult som jeg har det . Satt på café å gløttet litt på mannfolk, lite som falt i smak . Men plutselig dukket det opp en gammel kjenning i fra ungdoms årene…hmm det var magisk å sett  øyene på han 😘

Det å være voksen å regne, har det ikke travelt er også veldig bra , en må ikke haste av sted, heller bevege seg langsomt .

Ved å bevege seg langsomt så plutselig så kommer diamanten opp i fra gråsteinan.

Det å stare dagen min med 2 timers behandling er også en god trenings økt . Det bevise også at kondis å utholdenhet henger godt i hop.

Denne helgen ble mere i mi gate ;  litt jobb, litt kvalitetstid også litt hjemme tid.  Altså rett balansert .

Jeg må ofte reflekter over hvor godt det var å stenge flere dører, det å kutte mennesker ut av ditt liv.  Det er så nødvendig pga at vi må stråle å ha det godt i livet.  For å kunne gjøre en god jobb.  Bare ved å stenge en dør så åpnes flere muligheter for oss .

Jeg har ved å lytte mer til meg selv opplevd å nå nye høyder.  Før så lyttet  jeg mere på andre en meg selv.  Det er det totalt slutt på heretter. Ser at andre som jeg tilbringte mye tid med før var nødvendig å kutte  de ut. Mennesker som ikke er god for oss skal vi heller ikke tvi holde på fordi det er så trygdt å ha de der.  Så opplever vi også at vi hever oss flere grader etter å fått avklimatisert oss i fra det faste mønstret vi har vært vandt å følge.

Ved å tvinge oss selv til å bli kjent med andre, bevege oss i et annet farvann er ofte nødvendig.  Vi både utvikler oss å modnes bedre som menneske. 

Livskvalitet å hvordan vi har det innvendig i oss . Speiler også i hvordan vi har det. Å hvordan vi er mot andre.

Det å ta de valg jeg tok i fjor som jeg i dag ser resultater av . Jeg stengte mange dører i fjor som i år viser et større resultat enn jeg hadde våget å tro.  Jeg har hevet meg mange hakk pluss at jeg også har bevist for både omverden og andre at det er tærl i meg.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg