Gruben Massasje 4 mnd ❤❤❤

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til 😘

Det å ha kommet et steg nærmere målet mitt i jobb å karriere er så godt .  I går fikk jeg utløst at jeg må moms registrere meg 💪👌 kunde nr 103 var med på å påvirke at jeg klarte å kom dit jeg er nå .

å ha god kunde flyt er så avgjørende for at min eksistens innen for business.  Det å ha vært så heldig å fått tilført masse nye kunder , også ønsker de å komme tilbake.  Det gir meg en sykt god energi, flott tillits erklæring.

Været er stabilt kaldt, sola er oppe å gjør sitt for at dagen vår skal bli magisk.  Den lykke rusen en får når en når stepp for stepp at en utvikler seg i Gruben Massasje. 

En venninne av meg sa at du må unne deg noe godt.  Når du klarer å nå dine mål i Gruben Massasje , det er så riktig å sant . Vi må gi oss selv litt ekstra når vi får til å oppnå mere enn vi hadde våget å håpe på .

Det å nå betale mere avgifter å bli lykkelig over det betyr også at bedriften min også vokser.  Det betyr også at jeg også tilføre mye bra for komnunen ved at jeg eksisterer. 

Det å sette slik pris på at kundene finner veien tilbake, til meg betyr jo at de er fornøyd , den Lykke følelsen jeg får ved at jeg midt på natten får bestilling om jeg kan hjelpe, eller får det på dagen, på mårran er like hyggelig 😁💪👌

Tror ikke alle skjønner hvor mye dette betyr for meg, det som i alle fall er så godt å vite er at jeg stepp for stepp kommer meg et hakk oppover mot målet mitt 😘

Det å vite at jeg har 103 behandlinger på min samvittighet er så gøy, mange flotte erfaringer.  Jeg har vokst på denne reisen , jeg har som sagt utviklet meg enormt.  Veldig takknemlig for alt .

En ting som en skal huske på, vi har alle vært ny en gang.  Ikke alltid like lett å starte opp en bedrift . Ved alt en må huske på . Synes så langt at det går veldig godt.

Skal nyte dagen godt jeg, med ulike gjøremål.  Liker å jobb variert, har alltid mye forberedelser til Gruben Massasje.  Alt må være på stell. Har varer jeg skal kjøre ut til kunder i dag, det å få lov til å jobbe så variert som jeg nå gjør er så digg .

Jeg mangler en hest så hadde jeg nesten selv trodd at jeg var PIPPI 😛 ved å gå veien for en selv å andre.  Det å bane vei er så godt, en er trygg i seg selv.

Hvor lykkelig er mann ved å ha masse penger? Lykke har ingen ting med økonomi å gjøre . Den må skapes på naturlig måte.  Derfor er jeg den karakteren jeg er . Synes det er så godt å være meg selv , tørr å være den karakteren som en er. Fordi det bidrar til at en formiddler en ekte måte å være på . Håper ved at jeg baner vei , kanskje kan bidra til at du som leser tørr å våger å gå for din drøm. Ditt mål det du ser for deg.  Det å ha noen å reflektere over det vi ønsker å gjøre er viktig.  Av erfaring har jeg svært få jeg kan prate med. Det jeg gløder for, pga at om jeg har en idé som kanskje du ikke hadde tro på funker , så mulig jeg lytter om du sier det må du ikke gjøre . Når jeg fortalte at jeg ønsker å starte opp en massaje bedrift i fjor . Var det flere som ikke hadde tro på meg.  En sa til meg det kommer du Aldri til å klare .

Jeg erindrer jeg sa til meg selv . Jeg kommer aldri til å spørre deg flere ganger om noe som er viktig for meg.  Pga det svaret denne personen sa til meg.  Hadde jeg lyttet til det rådet denne personen kom med, hadde jeg ikke vært her jeg er i dag.

Det som er avgjørende før at en kan starte opp sin egen bedrift er at en er godt strukturert.  En må ha mulighet til å jobbe mye å ikke gi opp så lett. Ha selvfølgelig trua på det en brenner for.

Jeg ser hva jeg har fått til i akkurst nå 4 mnd jobb i bedriften min.  Jeg er sykt stolt over meg selv, det er en seier at jeg har fått så mange kunder også nye kunder kommer som et resultat av at så mange er så fornøyd.

Det å eie min egen tid er deilig, det å ha klart å utvikle mitt drømme prosjekt er så behagelig.  En blir fort vandt med å eie tiden min selv.  Å derfor så er det så behagelig å vite at jobben framover kommer til å bli en sann glede.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin – Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg