Mann som har gått seg vill ❤

Hei 😘

Det å våkne opp å gled seg til nye kunder i dag er så godt.  Vi behøver å glede oss å mestre ulike oppgaver.  Det å få nye kunder er en sånn glede også samtidig en utfordring.  Det å utvikle seg mere er godt.

Ute er det vel kaldt selv om sola er oppe , selv om det er kaldt har det faktisk tinet mye til å ha vært så stabilt kaldt 👌 været gjør vi ikke noe med , men våren er så kjært velkommen, en merker stort at en GLEDER seg sykt på at en kan nyte stunden ute å bare være ❤

Det å kjenn  på seg selv at kroppen å hodet er så mottivert til å lykkes til å få ting unnagjort her hjemme. 

《 Må si jeg merker stor forskjell på ungdommen etter at de har blitt så store , de er liksom nådd meg helt igjen 》

Det å ha mere fritid som jeg nå kan disponere mer på meg selv er også så uvant, en god kompis sa til meg når eldste sønn min hadde fått setvikatet å bil . Så kom jeg også til å se mindre til han. Dette hadde ikke jeg tatt helt til meg, fordi det vi ikke opplever det må ofte oppleves før vi forstår det .

Nå sitter jeg for det meste alene, ungdommen har sitt å styre med.  Å før all del de må bare styre med det de elsker å gjøre.  Det er bare så rart . Det går en stund også er dette helt normalt det også❤

Det å sette mer pris på stunden en har for seg selv også sammen med andre betyr så meget. Det å våge å åpne opp også stenge døra for det vi ikke ønsker mer av.  Våren kommer med en skarp men frisk pust.  Vi trenger å se objektivt rundt oss hva er viktig å hva er mindre viktig.

Hva ser vi for oss å kan klare å utrette ? Hva bør vi gå for? Jeg har kjent den siste tiden at kroppen bobbler over av kreative idéer.  Det å kjenn på den økte gleden som er i meg.  Akkurst som jeg har blitt bergtatt av den flotteste Mannfolket ever. 

Det å kjenn at våren gjør noe med vårt sinn, vårt humør også hva vi sysselsette oss med.  Vi ønsker å ha det på stell , ta oss godt ut , være perfekt sexy å attraktiv for et eventuelt bytte. Det ligger i kortene at vi kvinner er rå på å MARKEDS føre oss selv , også klar vi ofte å forføre en mann som har gått seg vill ❤

Det er jo snakk om å vise kjærlighet til alle mennesker, vite hvilken knapp vi bør trykke på . Du begynner ikke å kjefte å smelle, men vinner tillit og får respekt.  Så bygger det seg opp til mer.

Det å kjenn på den gleden å lykke følelsen at jeg er heldig å samtidig priviligert til å få gjøre det jeg brenne for.

Det å vise takknemlighet til andre mennesker er så behagelig.  Det betyr mer enn vi faktisk forstår .  Det å være ydmyk er også noe som er vel så viktig . Bare det å føle seg viktig å at vi betyr noe for noen.  Så har vi mye å bygge på ❤

Ønsker deg en riktig nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg