Menneskelig jordnær! Love!

Hei 😘

En flott dag er på hell , det å ha fått ordenet mye for denne uka er så godt.

Det å se at bedriften også alt rundt er på G , betyr verdig mye.  Når en enda er så fersk så har en mye å sett seg godt inn i . Slik at en får betalt inn skatt til rett tid .

En tenker ikke på det når en jobber i det private, men en god følelse å ha alt i orden . Det å følge med på de andre frilans jobbene mine så tar alt litt tid . Det å bare jobb i mitt eget nå framover  betyr at jeg også gløde for å lykkes mer .

Må åpne opp døra så lykkes vi med akkurat alt vi ønsker å LYKKES med ❤

Det Å åpne opp for å gå min egen vei, er så deilig, en opplever en ekstra spenning som gjør at jeg gleder meg enormt til å bygge videre på grunnmuren som jeg har byggd opp .

Vi må tro på det vi gjør, også bare det å se resultater også glede seg til jobben videre e kanon. En diva følelse at en er så sinnsykt priviligert!

Det å være takknemlig å ha føten godt plantet på jorden, ikke endre karakter selv om statusen endres.  Er så viktig, merker godt de mennesker som tror de er større enn andre, også er vi like alle sammen innvendig. 

Det yttre som skiller oss om vi er vakker utseende messig, men om det ikke speiler det indre så nøtt det ikke hvor vakker du er om det ikke er ekte.

Det å være menneskelig å jordnær er utrolig viktig selv om vi endrer status . Det betyr enormt at vi ikke endrer karakter selv om noen kan øke status pga økte inntekter.  Har i grunn aldri brydd meg om hva folk tjente , har heller vært mer opptatt av Det indre i mennesket.

Er oppvokst i 2 verden, ene foten min i en Rik verden og den andre i en mindre rik verden.  Det som betyr aller mest, er at vi har nok kjærlighet, venner famile og mat også husly.  At de primære verdiene blir opprettholdt. 

Det å se på andre mennesker som har bygd opp business , å gjort gode penger også er jordnære de beundrer jeg enormt. De er det også en større karakter over, enn de så blir så store at de verken ønsker å prate med andre som har en annen tittel.

Det er gøy å følge med i hvordan andre business mennesker gjør at akkurat de klarte å klatre opp stigen å mestrer det vi andre ofte frykter . Om det er noen trøst så har vi alle mennesker, frykt og sårbarhet i oss . Det er ikke alltid alle viser oss deres svake punkt .

Gledes oppriktig til å sette meg mere mål å nye utfordringer denne uka, bare det å nå ut til flere kunder å kan utvikle mere kollegaer kommer også til å bli kanon bra. Ser fram til å skape en ny magisk uke ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg