Vært heldig ❤

Hei 😘

En ny uke er tatt i bruk , en kjenner godt på kropp å sjerl at uken som gikk ble vel hevy , men et ordtak som aldri går ut av moten vi lærer så lenge vi lever .

Det å kunne få promotere Gruben Massasje på Rød Snø hadde jeg ikke trodd ble aktuelt , men hærlig å hør at min eksistens å Gruben Massasje er intressant for folk . Det sies at all interesse er god reklame 👌

Rett fokus så kommer jeg også til å klare å nå nye høyder.  Gledes til å ta fatt på en ny uke , som jeg har lyst å eie farten helt 100 % selv . Det å stå mye på å være der det skjer er viktig .  Men vel så viktig er det også at en følger sin egen stemme også .

Det å gi det vi trur på litt tid , også kommer vi til å takle å nå nye høyder .

Det å våkne opp å få flere hyggelige henvendelser, til Gruben Massasje er så godt, det gir meg en økt glede å så merker jeg sykt en takknemlighet som stiger i meg. Fordi at jeg våget å bevege meg i et farvann som en ikke alltid er like trygg .

En kunde sa til meg du er sykt modig , som våget å starte opp bedriften å gå for drømmen din.  Måtte svare kunden jeg følte jeg ikke hadde noe valg . Ønsker ikke å være en naver uten at det er negativt å være der . Men det å kunne få lov å kun følge dit jeg ønsker å jobb mye i perioder så er det digg å stå alene.

Det være modig å ta sats har vist at det bor mye i meg,  jeg er så stolt over hva jeg har prestert å merker at jeg gleder meg enormt til all utfordringer som jeg kommer i , ved å lære meg mer og mer i den takten jeg utvikler meg til en bedre massør .

Det å snart må moms registrere meg betyr også at jeg er en bedrift i vekst.  Det å følge med på alt nå er så viktig, så spennende.  Like spennende som at jeg klarer å løse et problem kunden har. 

Det å se et mønster av at kunder kommer igjen og igjen , det er så kult.  Har hatt bedriften oppe fysisk i 4 mnd . Om 2 dager, også første delen i november gikk til mental forberedelse til å våge å gå for dette, også heldigvis hadde jeg flere som støttet mitt valg .

Når jeg ser tilbake så har jeg gjort alt rett, tok flere forkurs før gründere i 2012 også tok jeg foretnings kurs for hvordan en etablerer en ny bedrift . Ble tatt ut av mange søkere til kvinnovasjon kurs for kvinnelige gründere å ledere.  Det å selge meg inn for å nå inn blandt de 20 var rått. Husker at det var mange andre som ikke kom med , så takknemlig for at jeg tok meg tid til å våge å søke.

Vi er ofte snar ved å si til oss selv at vi kommer ikke til å klare det , derfor er det lett at vi ikke våger å gå for drømmen vår . Det jeg lærte mye av på det kurset var å vær mer modig, ikke vær i en jobb du ikke trives i.

Jeg tok mitt første modigste valg innen for business i 2012 . Så går det 5 år , så kjenn jeg tydelig på kropp å sjerl at jeg må bevege meg i et farvann der jeg trives, der jeg får det som er nødvendig for å lykkes, være i et miljø der jeg har nok rom for å utfolde meg også det å kjenn at jeg oppriktig brenn for jobben en gjør.

Det å jobb over 100 % over så lang tid som jeg har gjort er tøft også er det en utfordring .  Jeg har fått vist meg selv at det bor sykt mye krefter i meg.  Det som er det må også tilføres livskvalitet også må jeg brenne for det jeg gjør.

Selv om en kan føle at all studie jeg har vært igjennom, disse 5 årene har vært bortkastet så har jeg lært mye . Jeg har modnet meg veldig, å bare det å tilegne seg erfaring som er kanon viktig så er det ikke bortkastet tid.

Det å ha en fot i mitt eget å en fot i helse sektoren er greit , det å eie min egen tid er det jeg objektiv har som mål . Jeg vet at jeg er på god vei til å lykkes med mine mål.

Jeg ser bare hva jeg har fått til så langt , så har jeg vært heldig. 

Hadde ikke jeg tatt det modige valget i februar.  Å kun vært i mitt eget så hadde ikke jeg hatt det like kult nå. Jeg var på tur å brenne men helt ut , nå så ser jeg at alt vi går igjennom, det lærer vi av . Derfor så oppfordrer jeg alle til å lytte til kroppen, hva den forteller oss .

Jeg er glad jeg våget å åpne opp for å lykkes med mine mål mine drømmer. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg