Wooow love it❤❤❤magisk!

Hei😘

Endelig så ble det min tur til å slapp helt av ❤

Helga har vært magisk møtt på masse flotte folk, som jeg garantert ikke hadde møtt på hadde det ikke vært for Rød Snø.

Det å ta turen på arr. Hva det måtte være så skal jeg heretter gjør mere av . Fordi så gøy å møte på kjente mennesker som en ikke har sett på alt for lenge …..nytt av året er jo at eldste sønn min, møter jeg på fest .. Litt surrealistisk at ungdommen tar meg igjen.

Det å være sjåfør hent jentungen i natt også kom meg på jobb, også fikk jeg henter minste gull som har stor koset seg hele helga.

Det sies av skjønnhets søvn e bare tøv, vi behøver heller å møte mennesker som åpner oss mere opp. Å lime oss tykkere sammen.  Litt rart at enkelte mennesker kjenn du at energien e sterkere mellom oss, nesten som en hører sammen på en måte .

Det å hopp på et dagskift gikk bare godt , en må bare null stille oss så takler vi det meste.

Det å reflektere over uka som har passert i revy, så har jeg fått gjort mye bra . Jobbet mye med alt jeg elsker å gjøre.  Det å være produktiv i jobb sammenheng er viktig, vel så viktig er det å trekke fram lyspunkt som gjør at vi både blir inspirert til å lykkes med høyere mål.

Ved å møte så mye mennesker som vil meg godt, også møter du på mennesker som du ser så tydelig at de ønsker deg ikke noe godt.  Vis hva som bor i de å ikke i meg.  Jeg har skjønt at mange ikke helt liker at jeg har stukket meg mere fram, blitt mere synlig på en profesjonell måte.  Tror også at de fleste som snur ryggen til meg egentlig frykter meg mere enn de aner, pga at de ser jeg er uredd til å starte opp en bedrift også det å bane meg en ny karriere.

Det gjør godt å se at folk ikke klar å skjule deres holdning til meg, fordi det fortell meg at jeg gleder meg sykt til å jobbe opp mer av mine drømmer.

Det jeg aldri kommer til å slutte med er å si jeg elsk deg , det skal jeg klare, vi løser det, ingen idé er for liten eller for stor .

Ved å være mere meg kommer jeg til å fortsette , en mann jeg har kjent siden jeg var ja sikkert 18 år , kom bort å pratet med meg.  Hold godt rundt meg, ja må si det var behagelig.  Så si han plutselig kle av deg, åh skal jeg? E du så glad i meg? Han trodde nok sikkert ikke at jeg var like ærlig i edru tilstand 😛 ble en god latter av det .

Du skjønne vi kan ikke ta alt så høytidelig, kjærlighet er å gi glede.  Som en annen kjekk mann sa alle skal få , så si jeg vi alle har lyst på deg.

Kjenner nå at lekenheten å kreativiteten er samme nivå.  Du kjenne på en kjemi å det å bli dratt mot mennesker som du er i rett balanse mellom. Det ble magisk, det å kjenn at ved å kom borti de armene så ville en ikke slippe taket bare ha mer . Er det ikke vondt å bare se at det ikke blir noe av ? Som jeg sa til en god venn av meg det må jo en gang ta slutt det forholdet? Eller mulig det er ment to be?

Tiden vil uansett vise hvor vi dras inn til ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg