Rød Snø ❤❤❤

Hei 😘

Jippi endelig fredag, helg ❤

Deilig morgen å våkne opp til, det å våkne opp før klokken å være helt oopladdet e digg ❤

Føler som vi er en super hektisk familie, vi er kansje det 😛 siden tempoet til tider går vel hurtig. Er vel litt slik at ønsker aldri å kom forsent til en avtale eller jobb.

Tenk dagen skal gå i 200 , jobb også skal flere av ungene hit og dit.  Det å være en aktiv familie betyr også at uka kommer til å gå unna før den har startet .

Gleder meg sykt masse til å dra på Rød Snø å møte masse feststemte folk . Bare det å glede seg bidrar til at jeg kjenner den økte gleden bobble i meg ❤

Det som gjør med oss mennesker når vi kjenn på livsgleden å den økte energien som kommer stigende i oss er vidunderlig.  En får økt kvalitet og glede.  Kjenn at jeg gleder meg sykt til å jobbe også være .

Ungdommen skal alle sammen på ulike gjøremål i helga , 2 skal jobbe også en av de skal tilbringe helga sammen med mange andre.  Det som en ser er at de gledes til å få ta fatt på Helga sammen ❤

Ønsker deg en riktig nydelig fredag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg