Kreativ sjel!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😘det å starte dagen med å være for ungene er veldig viktig å god følelse. 

Været er magisk sol å nydelig vær, kaldt er det men godt å kle seg godt 😘

Det å vente på en kunde å vite at en har litt jobb i sitt eget er så godt, selv om ungene krever sitt . Så er det godt å være trygg i seg selv. 

Det er kvinnedagen i dag, den kommer til å bli hektisk, skal ordne masse her hjemme.  Også vipps er det helg 😘

Når en er forelder så har vi sykt mange oppgaver , som en skal få gjennomført. Det å bake en kake i dag til yngste sønn.  Som han skal ha med seg på skolen er så gøy å gjøre.  En kjenn oppriktig at den kreative delen i meg er på rett vei.  Deilig å kjenn  at yes det gleder jeg meg veldig til å gjøre.

Kunden ble så fornøy ❤ veldig hyggelig å ha den gode energien å stemningen.  Det er så digg !

Selv om uka har gått så fort så har den vært meget Underholdende, å variert.

Kjenn at jeg gledes veldig til å dra på Rød Snø høre på musikk å se på folkelivet ❤ det kommer til å bli helt magisk.

Det er godt å kan multitaske gjøre flere oppgaver, uten at en blir stresset av den grunn. Det å kjenn gleden på å ha flere ting å gjøre er så godt. Sikkert ikke lenge før jeg finner fram skiene mine å får en tur i klokkerhagen.

Tydeligvis har jeg masse god energi som trenger å bli med på en stake tur . En blir både inspirert også er det veldig godt å kobble ut ute i naturen.

Ønsker deg en riktig nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg