Klar Ferdig Gå !

Hei 😘

En flott dag , merker godt at sola gjør underverker med sin ankomst ❤følte at det var reine påske været å våren bare kan sett igang før fult.

Det å se at sola har fått tinet så mye bare på få dager e så godt 😘 betyr så mye at vi snart får varmere klima, merker at jeg er stemt for mer varme . Tiden flyr så fort at vi vet ikke før vi har sommer å sol og varme her  siden ukene går så fort unna.

Får så sykt lyst til å bestille en container å få kastet masse som vi ikke behøver.  Overflod er både vondt å godt . Derfor så godt å få unna det vi ikke tenger .

Denne uka kommer vi til å få gjort mye jeg å ungdommen, allerde i gang med ulike gjøremål.  Som å rydd bort masse , også ommøblere . Godt når du kjenn at energien for å orden ha alt på G i heimen❤

Det å være en så aktiv familie som vi er , betyr at vi alle til enklte dager har ulike gjøremål til ulike kl slett, kan ofte være litt problematisk , men heldigvis så gikk det greit denne gangen da 3 av oss skal på 3 ulike ting på ulike klokkeslett . Det er ofte det som er den største utfordringen min . Meeeeeeen heldigvis så er jeg en som alltid undersøker hvordan program ungene har booket seg på .

Spesielt når vi er flere som er avhengige av å vite osv. Som oftest så fikses alt uten nevneverdig problem.  Merker som i dag at når eldste sønn har vært til hjelp med å kjøre sine små søsken så er det til sykt sykt stor hjelp 😘😍❤ har verdens flotteste barn ❤

Godt når jeg jobber litt i kommunen også, en fleks mellom mine private jobber også Gruben Massasje.  Det å være i litt variert er veldig greit , godt å få utfolde seg på ulike nivåer .

Bare det å vite at en eg nødvendig både i kommunen og i mitt eget er så behagelig.  Vi trenger å få bekreftelse på at vi trenges , merker også så godt i Gruben Massasje at den vokser på Facebook . Er så digg å se at siden min øker i takt med at kunder finner veien til meg.

Det er en jobb som jeg er sykt stolt over også veldig takknemlig for alt jeg har klart å byggd opp på så kort tid. Det å ha variasjon er helt i orden fordi vi behøver rolige dager også trenge vi dager vi kjenn at kroppen har jobbet 👌

Det å glede seg på framover er viktig for oss, fordi vi åpner oss opp til å ta i mot det som skal komme til oss .

Derfor er jeg takknemlig for alt vi opplever, kjenn at ved alt en har gjort i år , ved å stenge flere dører så kjennes det utrolig godt.  En befrielse som ikke kan beskrives, utrolig godt å kjenn på den gode livs gleden som jeg har i meg, måtte det bære masse frukter .

Hadde en drøm om at jeg kunne erobre verden, en vet aldri hvordan vi klarer å sveve, om vi ikke forsøker så skjer det heller ingen ting.  Kjenn at bokprosjektet mitt kommer til å bli kanon bra, gledes til å få jobb mer med det.  Det som er jeg må være kin i å skrive , også være der . Du veit om en kjekk mann ber om å få et ømt kyss , så er du ikke kin etter mottivert der å da så gir du da et ømt kyss?

Jeg tror jeg har klønet det til med å miste balansen å falle mellom bena hans å røyse meg opp mitt mellom ballene hans 😉tror ikke han ber meg om et ømt kyss igjen? Vet han kommer til å huske meg for alltid….men var det verd å blitt husket på den måten….

Hadde seriøst mest lyst til å bli husket på det ømme kysset som hadde tatt han helt opp til himmelen 😘

Så konklusjon her er ikke gjør noe du ikke er reddy for, ikke haste av sted ta det heller med knusende ro . Kommer alltid en ny kjekkas….
Eller er det en som oppriktig ønsker din tid så venter han på deg til du er klar ferdig gå!

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg