Ønske tenkning!

Hei 😘

Godt å ha brukt dagen godt, skulle nesten tro at det var vår rengjøring her hjemme 😂 men når vi er 4 i husholdningen så betyr det også at vi av å til får overflødig ting 😛 godt å gi bort mye ting vi ikke lenger har behov for.

Det å bruke tiden sammen er godt å få det mer på stell.  Ofte så samler vi på før mye , skulle sikkert hatt 2 hus så mye som jeg har pakket bort 👌

Deilig følelse er det når en får gjort litt å litt , får en så god energi av det.

Det å jobb med å ha huset å bedriften på G er nødvendig.  Ofte så kunne en ha ønsket at døgnet hadde mere timer 😉 men så er det vi har utdelt 24 timer så må vi bare disponere de best mulig.

Kvalitetstid sammen med ungdommen gir meg mere energi, godt å se at vi påvirker hverandre så godt.  Flott ungdom, lik mora si ❤😘

Eldste sønn  ser vi knapt etter at han ble bil eier, er overalt på kjøretur.  Må si jeg blir ikke helt vandt med det…
Men var nok likens selv , men skjønner nå hvorfor mamma var så besett på å vite hvor jeg var til en hver tid…. jeg er tro kopi av mitt opphav ❤ kjærligheten en har til sine arvinger, er enormt høyt.

Er så spent på framover, hvordan ting kommer til å bli, vi vet jo ikke alltid om hvordan alt blir . Selv om vi alltid håper på det beste.  Jeg har trua på at ønsker vi målet vårt høyt nok så når vi også det.

Denne uka kommer vi til å ha mange baller i lufta, både Gruben Massasje, helse sektoren, Rød Snø og frilans jobben min.  Også ungdommen må ikke glemme de , hadde et håp om å få tid til å besøke venner og familie denne uken.

Alltid hyggelig å bruke tiden på mennesker vi bryr oss om . Ikke alltid vi tar oss tid men denne uken skal vi få booket tid ❤

Var innom bruktbutikken , elsker gammel møbler , noen trodde det var bare voksne menn jeg falt for…men nei gammelt brukt funn er topp er akkurat like bra som en mann , kan jo bytte det ut ofte uten at noen bryr seg nevneverdig ❤ også si de ikke så mye heller, er enkel å ha her hjemme 😛

En må spøke litt ellers hadde livet blitt snålt , kunne ha gått på en kjekkas, hadde lett gått rett på han, akkurat som jeg ikke så han ❤ å hadde sagt obs sorry 😉 å blunket til han i det jeg gikk å vrikket perfekt på ræva mi , slik at han kom å dultet bortti  meg.  Ser for meg denne senen haha 😂😂😂😂Ønske tenkning!

Du flotte du! Ha en digg kveld ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg