Natten Rocker!

Hei 😘

Nydelig morgen, 😘 godt å våkne opp etter å ha sovet så godt 😘 skulle nesten tro en hadde laget på armen til den flotte mannen siden en har sovet så søtt å godt 😘

Store hotell puter i sengen klarer å gjøre underverker , er du singel juss å meg, prøv du kommer til å sove vidunderlig 😘natten rocker!

Noe jeg burde ha husket bedre var det jeg drømte om i natt, du har sikkert trodd jusså meg at herregud det husker jeg godt.

Husker at drømmen var innen for business, å at jeg gjorde det veldig godt.

Det å klare å ladde opp til en ny flott dag er så viktig , for hvordan dagen vår også blir . Merker når en har ungdommer i hus så er det dess så viktig at en har tolmodighet også over hører mest parten som blir sagt .En må bare sile ut det som blir sagt.  Fordi konfrontere du med det de sa, så mente de det ikke sånn… you know?

Så det er bare å fokuser på frokost å ta seg godt ut , å fresh deg opp til en ny flott dag. Også ha i ditt sinn alle ungdommer er like . Så blir en også mer avslappet.

Det at dagen er blitt så mye lysere er så godt, merker godt at det gjør mye med oss mentalt. 

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg