Flotte mini kopier!

Hei 😘

Mandag er alltid en fin dag, 😘 fått jobbet i mitt eget i dag, alltid spennende når en får nye kunder.  En har en forventning også vet jeg også at de har en forventning til meg også .

Det å kan løse det problemet til kunden er så avgjørende.  En veldig fin opplevelse.

Det å bygge opp bedriften er spennende, det er ingen dager som er  like.  Så noen dager må en forvente litt roligere enn andre.  Derfor er jeg sykt takknemlig for alle kunder jeg har fått hittil, en skal også være glad at en har en jobb i tillegg. Det er betryggende i starten også kan en jobbe opp bedriften i rett takt.

Har en venninne av meg som sa til meg, du må forvente dager der du ikke har noen kunder, du må bare fokuser på at det blir bra. 

Derfor er det godt i starten at en har jobb i bunn.  Merker det så godt at en vokser i takt med tiden som går. Veldig takknemlig for alt jeg opplever i denne jobben.  Det å gjøre seg gode erfaringer.  Betyr enormt mye å prestere å at kundene kommer tilbake.  Det gir meg en tillits erklæring .

Det å ha litt slakke er også mer bedagelig enn jeg trodde , men det behøves . Er mest kjent for å ha full gass.  Denne uka kommer til å gå unna, med masse jobb både i mitt eget pluss kommunen.

Pluss at jeg skal være med på Rød snø  være frivelig ene dagen også være på arr. På den ene dagen .Også topp det med et dagskift i helga 😂

Uka kommer til å levere, både på GLEDER og utfordringer.  Har alltid likt å utfordre meg selv, så uka kommer til å bli kanon bra ❤

Jeg elsker å være ute å spise en middag, i dag var det jeg å mine minste arvinger sammen med meg å spiste et bedre måltid på Kreo.  Viktig å benytte seg av det tilbudet vi har lokalt .  Bruker å fleks mellom de ulike spise stedene vi har her 😘

Det å bruke tiden min på arvingene, å hygge oss er viktig, vi kommer alltid nærmere hverandre å det å gi oss tid til å spise middag ute er så avslappende. Så får vi også bedre tid til å prate om hverdags opplevelser.

En merker så godt at eldste sønn er blitt myndig å styre det meste selv.  Enda så synes jeg det er merkelig , men er godt å se at ungene vokser seg til å bli flotte mini kopier av Skarstad. 

Ønsker deg en riktig nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg