En slik god følelse!

Hei 😘

Godt å våkne opp til en ny dag å være uthvilt.  Å glede seg på det som uka kommer med.

Denne uken gleder jeg meg veldig til, kommer til å gi meg utfordringer også mye gleder.  Det å være i ulike roller så må en også stenge av litt.  Vi behøver ro for å reflekter på hva vi skal gjøre.  Det å lytt til hva vi selv objektivt ønsker å gjøre, er veldig viktig.  Vi må ikke overse vår indre stemme.

Jeg overført den selv her tidligere i år , så nå våger jeg ikke annet enn å lytte . Fordi om jeg ikke hadde selv tatt grep så har min situasjon blitt veldig katastrofe.  Ved å brenn begge lysene i begge ender.  Er ikke om å gjøre .

En tror ofte at det går fort å bli som en var, merker det å bygge meg opp tar tid.  Derfor må jeg både press meg også værne meg.  Det å bygg opp når en har presset kroppen sin slik som jeg har gjort . Så må en bruke tiden godt , ikke haste av sted.

Det at både mat gleden har tatt seg opp også male gleden er jo storartet . Dette er en seier. 

Det finnes så absolutt ikke en helt konkret fasit på hvordan vi skal jobb for å kom oss tilbake etter det jeg hadde utsatt meg selv for . Jeg var nummeret for totalt utbrenthet.  Det sier litt , en tror det er så lenge siden men er 6 uker siden, men det føles som en evighet siden.

Derfor må vi lytte til oss selv, til hvordan vi har det, også ikke ta oss helt ut hele tiden. 

Det som har berget meg så godt i denne perioden er at jeg har hatt Gruben Massasje å tatt vare på . Også andre kunder i de ulike produktene som jeg selger.
Pluss at jeg er mamma.

Det tror jeg er nødvendig for å klare å kom seg godt tilbake at vi har litt å gjør . At vi betyr noe for noen. Det handler om vår mestrings følelse å seire over oss selv.

Det å kjenn når vi vil lage god mat til ungene, det er en slik god følelse.  Det er den følelsen vi skal klip fast i for å opprettholde den i oss .

I skrivende stund så er solen i stuen min, magisk å meget nydelig . Vi går en nydelig tid i møte.

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg