Gledes til ny uke ❤

Hei 😘

Helgen går så fort unna , en gleder seg til en skal ta fatt på helga hele uken . Også vipps er det Søndag . Åsså er det å glede seg til en ny å ubrukt uke!

Helga skal en ikke stresse av sted , føler jeg har fått brukt helga perfekt. Har fått vært litt ute også sammen med ungene.  Å samtidig laddet godt opp til ny uke .

Vi har hatt det så kaldt disse dagene at det har vært nødvendig å holdt seg mest hjemme.  Å holdt varmen i huset.  Men noen ganger er det godt å være kun i mitt eget. 

En er vel blitt vel voksen når en ikke stresse av sted til byen i helgene . Det sies alt til sin tid .

Må si jeg gleder meg til å starte en ny uke, å alt den har å by på .

Kjenn på meg at uka kommer til å bli kanon bra 👌

Ønsker deg en riktig nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg