Woow❤

Hei 😘

En flott morgen å våkne opp til, ha helt fri å bare nyte stunden ❤

Det å få se solgløtt i stua mi i dag vis at endelig er sola kommet til oss, nå kommer vi til å få mere av den.

Kjenn at jeg fort blir vandt med å ha fri helger, en utrolig deilig følelse . Helt ubeskrivelig.  Nesten som jeg ikke helt tror at det er virkelig.

Du veit når du alltid har hatt full gass både uke dager å helger, så er det stort for meg å eie helgene mine selv ❤ dette skal bli en virkelighet som jeg kommer til å nyte helt oppriktig.

Ved å ta en bestemmelse på hvor vi vil , så kommer strømmen dit vi også setter vår energi til. Allerde merker jeg stort at Gruben Massasje har fått satt seg på kartet . Når jeg tar i mot bestilling til alle døgnets tider. Er en magisk å god følelse.

En merker så godt at denne veien i livet mitt er så rett.  Jeg er så trygg på meg selv . Også kjenn jeg at dette skal jeg lykkes med.  Den gode tilbakemeldinger jeg får i fra kunder er så godt , en takknemlighet som jeg verdsetter meget høyt.

Helgen hadde jeg mange oppgaver som jeg ønsket å gjøre, siden kulden har vært så stabil her så har jeg måttet holde huset varmt.  Heldigvis så går vi nærmere vår , solen er kommet hit jeg bor så må begynner jeg også å merke at den varmer når den er oppe .

Jeg har fått hygget meg med ungdommen, fikk meg en fin bytur i går 😘 med yngste sønn en merker godt at de er blitt store . Ikke  så lenge til at de ikke ork å bli med på café tur 😂men må bare utnytte det godt ut så lenge det varer😘

Det å ha en rolig helg med ikke før mye på timeplanen er godt, det gjør at jeg får laddet perfekt opp. Bare det å ha litt sosialt samvær med ungene har vært nok kontakt.  Det er godt å bare være, blir perfekt oppladdet da. 

Lenge siden jeg har kokkelert på kjøkkenet med en bedre middag, hadde en slik trang i går til å gjøre litt mer ut av det . Godt å vis ungene at en setter pris på de ❤

Må si jeg gleder meg sykt til middagen i dag, blir Fersk fisk i dag med lever og rogn ❤ jeg får vann i munn bare ved å tenke på da . Et herremåltid som en kun har en gang i året .

Når både gleden på matlaging også maling er kommet så godt fram igjen .  Ved å eksperimentere så har jeg fått heldigvis den gleden tilbake igjen, elsker å lage mat og bake så kommer til å bli en magisk vår ❤

Det ligger tykt utpå at dette åretet kommer med masse glede ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg