Det å våge , ikke en selvfølge!

Hei 😘

Godt å våkne opp å så har en helt fri . Det er så godt å kan gjøre akkurat kun det jeg har lyst til å gjøre 😘

Det er nødvendig å kan lytte til deg selv å bare være, alltid mye å gjøre slik at bedriften er ok til neste uke. Må si at bare det å forberede alt å ha det i orden er så godt. 

En har møtt så mye flotte folk i gjennom Gruben Massasje, som har gitt meg masse gode tilbakemeldinger. Det å sitt å reflekter over uken som har vært nå så ser jeg at denne jobben min er jeg så sykt priviligert til å kan hjelpe andre. 

Det å være modig , å være et forbilde for andre ved at jeg har startet opp å hoppet i denne reisen i livet er jeg så uendelig glad for at jeg tok denne sjansen.

Det å våge er ikke alltid en selvfølge, derfor så må vi ofte tvinge oss selv . Jeg vet at mange synes jeg kan virke vel modig å overmodig.  Selv jeg trenger større å at noen heier meg opp å fram .

Det å vite at gode venner og familie står bak meg å synes jeg har gjort et modig valg .

Håper at ved at jeg skriver i bloggen hvordan veien i å bygge opp en bedrift kan også bidra til at du kjenner for å gå for din drøm.

Jeg er inne l min 5 mnd i min bedrift er spesielt, fordi jeg synes ikke det er så lenge siden jeg hadde vondt i magen for at benken ikke skulle kom til rett tid. Fordi jeg da allerede hadde booket inn kunder 👌

Nå har jeg hatt økning også holdt meg 2 mnd på samme nivå.  Det å ha en jevn økning er nødvendig, det å ha kondis til å klare denne jobben er også nødvendig.  Har fått kjørt meg på denne tiden . Det har vært så gøy å se at jeg både mestrer mange kunder også ha kunder i over 2 timer i ett .

Da får du også en god følelse som det å eie min egen tid.  Det blir så rett , veien framover kjenn jeg så på er en syk glede.

Det å markeds føre meg også bedriften er så nødvendig pga synes jeg ikke så kommer ikke heller nye kunder til meg .

Kunder jeg hadde denne uken har søkt opp på Facebook hvem som holder på med massasje.  Så kom Gruben Massasje opp , pga av at kunder hadde gitt meg så god omtale fikk jeg flere kunder denne uken, som igjen har booket mere tid 👌💪😁

Jeg kan ikke være annet en takknemlige , stolt også samtidig glad fordi jeg våget å åpne en ny dør i min karriere.

Håper også om du har en drøm gå for den . Gjør det som hjerter sier du er god på , først da så er vi på rett nivå i livet vårt når vi våger å gjør det vi er ment til å bli .

Har en venninne av meg som har sagt at når jeg bør hylle meg etter at jeg har hatt det antallet kunder Nå har jeg hatt 93 kunder , 7 kunder ifra 100 har allerde en kunde som har bedt om å få lov til å få den æren å være kunde nr 100 ❤

Dagen i dag så skal jeg hylle meg selv  på en enkel måte . Kun en liten by tur for å se på litt folk, er nødvendig å være sosial.

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg