Fredag ❤

Hei 😘

En nydelig dag å våkne opp til 😘

Det å ha så bra med kunder i Gruben Massasje i dag er så digg.  Tenk at lille meg er så heldig, alle 6 kundene sylt fornøy.  Flere booket ny tid 👌🖐❤ jeg har lov til å være takknemlig for hvor heldig jeg er som har skapt min egen arbeids plass 👌

Kjenn at det blir kanon godt med å få helg nå , benytte helgen på kun ting jeg ønsker å gjøre.

Det å bestemme seg for å ta seg tid å gjøre ting en har utsatt lenge er så godt å få gjort . En må ta et ekstra tak når jeg har energi å glede til å male her hjemme 😘

Det er et godt vår tegn at en får sykt  behov for å male å stelle til her hjemme 😘 men må utnytte tiden godt når ånden er over meg.

Bare det å nyte stillheten her hjemme, se på tven å kun være . Er så godt, ute det nesen 20 minus, så godt å være innomhus.  Fyrer godt med ved. Regner med Pappa synes det er kjekt at kulden har vedvart, Skarstad ved går unna 🖐👌💪

Ha en magisk kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg