Digg å være litt Pippi!

Hei 😘

Takk for februar, velkommen til Mars 😘

Må si jeg stor gled meg til å ta fatt på framover å denne mnd.
Kjenn på kroppen at jeg er så klar for vår å gledet meg sykt på alt denne nye mnd gjør med meg å kropp og sjel.

Det å merk at våren gjør mye med oss , er så perfekt.  Vi skinner etter regn dager sies det . Å nå skal en også kun fokuser på det som gir livet menig 😁

Liker å ha mye å gjøre , er ikke akkurat kjent for å leve et latmanns liv.  Digg når ting går godt .  Men så er det også nødvendig at vi kjenn på dager som ikke er fult så gode. Fordi da blir vi mere takknemlig når ting går godt.

Merk så på kropp å sjerl at jeg har det perfekt. Med meg selv på alle nivåer.  Du er hva du tenker, er et ordtak som aldri går ut av mote. Jeg må si at en merker godt at rett fokus gir også rett næring.

Der vi ikke ønsker å være i det stenger vi også før , så får vi til oss det vi mest ønsker i livet vårt.

Gleder meg enormt til å hygge meg masse i helgen, wooow har fri kan gjøre akkurat kun det jeg brenner for. Digg å være litt Pippi.  Mangler en stor hest i hagen min.

Våren gjør oss mer energisk, mer engasjert.  Vinter mørke det sarte triste er borte, vi har hentet fram sola som gir oss perfekt energi .

Du kjenn kroppen bruse av lykke å glede , da kommer også det som et ment to be.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar

Siste innlegg