Håpe at gleden fortsetter lenge!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til 😘

Siste dagen i februar ; litt sykt at tiden går så fort.  Men skal være ærlig kjenn på at det kommer til å bli kanon bra med mars 😁😍👌

Det å se hva februar har lært meg, være mer modig.  Sett meg selv øverst.  Jeg har turt å tatt en del valg som har vært nødvendig.  Det betyr også at en tørr være seg selv.  Det å åpne opp for å jobb mer i mitt eget.  Kjenn jeg på at det er noe jeg oppriktig ser fram til.  Det å eie min  egen tid er noe som jeg kommer til å jobbe mer for i mars også 😘

Ved å erfare opplevelser også få til å gå igjennom de med både verdighet også mere til .  Si veldig mye om hvem jeg er, det å lære under utvikling er noe jeg oppriktig gjør under Gruben Massasje.  Det er mye en aldri har jobbet med , slik som å følge med på moms også skatt… Det er en viktig jobb å ha det gjort.

Det å være sin egen sjef er behagelig, men når en ser at kunde strømmen bare utvikler seg for mnd til mnd . Så er jeg veldig fornøyd.  Det tar tid å bygge opp en bedrift.  Det å se at jeg går inn i min 5 mnd i bedriften er gledelig 😘

Erfaring er noe vi alle behøver , både på nedturer også oppturer .  Det følger alltid med at ikke alt går som en alltid ønsker.  Det at en får passe mengde jobb nå framover er fint. 

Har trua på at jeg kommer til å få bedre flyt , ved vær mnd som går  så har jeg større erfaring pluss bedre utholdenhet.  Bare det er et pluss 😘

Målet mitt er å kunne stenge døra helt å holdent på andre jobber. Så håper at jeg klarer å nå drømmen min 😘

Vi må bare fokuser på at ting går min vei .  Å at dette åretet er mitt år. Det blir slik vi fokuserer på, så kommer til å fokuser på det positive å at drømmen min går i oppfyllelse 😘

Enkelte dager så skal vi ha litt mer slakke enn andre dager, i dag blir det litt jobb i Gruben Massasje også i helse sektoren.  Fikk bestilt varer også så yes det går unna 👌😍

Det å se her hjemme hvor flott det ble etter jeg fikk malet et strøk i går . Så gleder jeg meg enormt til å få malet et strøk til .  Det å fiks her hjemme er så koslig .  Merker så godt at våren er kommet når en kjenn på male gleden igjen 😘

Må bare håpe at den gleden fortsetter lenge….fordi har masse mer prosjekter som jeg har som mål å få realisert 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg