Tause Birgitte!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til i dag også 😘det å få lov til å nyte dagen så godt er digg. 

Fikk mer bestilling i Gruben Massasje, wooow e så stolt 😘 det skal ikke så mye til før jeg er fornøyd 👌

Fikk plutselig ånden over meg til å male her hjemme, godt å kjenn på den gode energien som kommer stigende i meg .  Merker godt hva denne mnd har gjort med meg . Av gode ting, det å roe ned å være kun i mitt eget har vært så avgjort nødvendig.

Tørr ikke tenke på hvordan ting hadde blitt om jeg bare hadde peiset på å skulle ha hatt fult opp med alt jeg jobber med .  En må lytte til hva kroppen sier til oss .

Det å kjenn på denne gleden , mestring følelse av klare meg så godt på egenhånd uten å trenge andre jobber er godt. Når en ser at Gruben Massasje har økning hele veien så er det rett vei for meg å bedriften min at den vokser i rett tempo.

Snakket med en god kollega i fra resturang bransjen som jeg har jobbet med i mange år i karriere. Det å høre hva andre synes om hva jeg gjør er veldig hyggelig. En trenger støtte i fra venner og tidligere kollegaer.  Det å ha trua på at bedriften kommer til å vokse seg bære kraftig er noe jeg så absolutt har .

Det å kjenn på malings gleden inspirerer meg enormt, det betyr at jeg er på rett vei.  Det å få ting på stell her hjemme er så godt.  En er alene om det meste så ting tar ofte lang tid . Men nå som denne gleden er i meg så kommer jeg til å utnytte den godt .  Ser at solen å lysere tider gjør så absolutt mye med oss mennesker.

Det er ikke alltid en selvfølge at vi vinner over alt , men det å prioritere rett så får en også tid til det en også sett mest pris på .

Fikk meg en hyggelig café tur i dag også, kjent på meg mens jeg kjørte at jeg hadde sykt behov for å møte andre også prate om alt annet enn det jeg selv sysler med.  Det er så avgjørende for hvordan vi også har det .  En må tvinge seg ut på litt turer . Kan ikke heng inne å dengel meg føten, å tru at folk kommer innom på besøk .

Det er i dag en skjelden vare, så skal en møte på kjente må vi ut .

Det å få le er også noe jeg må gjøre kvar dag, tenkte litt på det i dag når jeg kjørte hadde ikke ledd en gang i dag  , det er nødvendig å tilføre kroppen latter også glede .

Så ja jeg fikk tilfredsstilt behovet for å ha nok glede og latter banken, bare det å få snakke med andre å lytte til andre .  Er noe som e så digg, du ser alltid 2 språk , det nonverbale kroppsspråk også det språket vi prater .  Så det er så lett å se når mennesker mener det de sier også lett å se når de er på tur å gi opp.

Det blir nesten en sport for meg å lytte å se , før var det så viktig for meg å ha en stemme som hørtes . Nå betyr det ikke så meget lengre.  Det som er godt å se at vi forandrer oss alltid med årene.

Det å modnes ved å lære av våre feil og mangel vare er godt å se at en har værtfall ikke stagnert, selv om stemmen min er blitt lavere . Tror heller jeg har fått utnyttet bedre mitt engasjement ved å være tause Birgitte.

Ha en fortsatt magisk kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg