Yes !

Hei 😘

En flott helg er nå på hell 😘

Må si jeg har fått utbyttet helgen godt, liker å ha litt variasjon.  Må si en har fått slappet totalt av også hatt mye gøy.  Vi trenger å være litt mer avslappet i forhold til hva vi skal prestere.

Må si jeg hatt en meget avslappende helg 😘 deilig å bestemme mer over min egen tid.  Må si det å kunne bruke tiden godt på mine sønner, også samtidig ha god tid før meg selv er viktig.

Min datter har vært på vinter ferie til en venninne, men har hatt god kontakt med henne også 😘 

Det å reflektere over hvordan uka har vært, så må jeg si jeg er så takknemlig for alt jeg har opplevd.  Det å ha hele tiden nye kunder i Gruben Massasje er så godt.  Det vis at bedriften er så under utvikling å kommer til å utvikle seg større en jeg noen gang hadde trodd før jeg startet opp. Jeg flørtet  med tanken en god stund før jeg startet opp.

Rett fokus så kommer neste uke til å levere , like bra om ikke bedre 😘 derfor hold stø kurs også alt som skjer er ment at en skal oppleve.

Ha en fin kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg