Ikke bare gi fan!

Hei 😘

Hva er det egentlig som skjer med oss mennesker når vi har et voldsomt engasjement, et ønske ,  også litt hårete mål ?

Hvorfor er det slik at vi ofte blir så voldsomt seriøs ? Å ikke bare gi fan å baner oss vei . Ser hva som skjer?

Det er akkurat det jeg gjør nå , det å bane meg min egne vei , å baner min egne vei . Vet at for mange kan det virke meget snålt å veldig utfordrende  på samme tid   kjenn selv at ved å bane vei for deg også andre bidrar til at flere kan følge drømmen sin .

Før meg så kjenn jeg på at det å lykkes å ha det godt er kun det som betyr aller mest for meg.  Det å ha det halv godt betyr at vi fallerer, vi klarer ikke å klatre oss opp på et nivå som er nødvendig for å overleve.

Vet at jeg gjør litt spesielt valg når jeg åpner opp for å jobb mest i mitt eget.  Det å våge å følge drømmen så må en også stenge noen dører, jeg var i et dilemma med meg selv her for litt siden . Om skal, skal ikke.  Ofte kan enkelte avgjørelser være vanskelig pga at vi er redd for å mislykkes. 

Jeg må si som Stordalen bruk å si en vet ikke om en lykkes først før en har gjort et forsøk på å lykkes .

Ser godt i alt jeg har jobbet med opp igjennom årene, så har jeg alltid lært meg mye som jeg har tatt til meg videre i karrieren min.

Kjenn nå på det jeg skapte i november, blir til å bli kanon bra framover.  Det tar tid å bygge opp en bedrift, det å se at en klarer å hjelpe kunden med det som er utfordrende.  Så har jeg opprettholdt det som er mitt mål , å bidra til at kunden blir fornøyde.

Det å heretter skal eie min tid  framover, ja ha fri når du også har fri kommer til å bli sykt gøy . Har ikke vært vandt med det så kommer jeg til å stråle mer enn jeg gjør nå om dagen .

Du kjenner på den følelsen når du kjenn på en forelskelse, du bruser over av glede . Akkurat en slik følelse er så viktig å ha i seg , jeg flykter ofte inn i forelskelsen å tilegne meg å tillate meg å vise kjærlighet til meg selv , for skal jeg klare å gi noe til andre.  Må jeg være i rett balanse i mitt eget liv . Det kjenner jeg at jeg kunne ikke være mer i balansert enn jeg er nå . Deilig å kjenn på den gode energien som svever rundt meg.

Deilig følelse å glede seg på framover   , ser på gleden som kommer, en ny vår ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg