Argus øyne!

Hei 😘

En flott dag å våkne opp til 😘

Må si veldig godt med helg, en god følelse 😘 det å kan bestemme mest parten av helga selv er så godt.  Det er en så god følelse at du bare ikke aner det .

Det å ha turt å bevege seg utenfor konforsonen.  Det å stenge flere dører kjenn jeg på kommer til å åpne opp mitt liv enda mer.

Du veit når du kjenn på en følelse at du må gjøre noe annet, du må tørr mere , du må utrette mer for å ha det godt i livet.  Sier ikke at en ikke har det godt i livet, om en kun er i det trygge men hva fan lær du ?

Du gjør alt på autopilot fordi du har alt i hendene også bare gjør du det som er forventet av deg.

Jeg må si at den karakteren som jeg er så må jeg trives for å kunne gjøre en god jobb.  Jeg må også like jobben også samtidig ha en form for økning i lærings kurven. 

En tidligere sjef jeg hadde i resturant bransjen sa til meg, en skal aldri være  på en arbeids plass om vi ikke kan lære mer der eller om vi ikke har noe å kan tilføre bedriften.  Da skal en tving seg i noe helt annet. 

Dette er så sant, fordi vi trenger å øke vår kompetanse.  Vi trenger å tilegne oss mer kunnskap. 

Noe sier at kunnskap er makt? Det ligger mye i dette i helsesektoren.  Jeg har vært i denne arenaen i mange  år , jeg må si jeg har Argus øyne på denne arenaen.  Fordi det er nødvendig.  Ser også ved all studie jeg har tilegnet meg så har jeg også økt både min forståelse innen for denne bransjen.  Også det å ha rett kunnskap på rett plass er dessverre ofte en mangel vare innen for helse sektoren. 

Det som har skjedd med meg for at jeg ikke gløder mere for denne bransjen er at det ligger så mye ukultur innen for denne bransjen, som ikke alltid er så behagelig å være i.

Det å ha tilegnet seg gode kunnskaper på alt en har gjort, opp igjennom årene.  Så har en tilegnet seg gode kunnskaper som jeg godt kan ta med i mitt eget 😘

Det å vite hva som bor i meg er så digg, det å våge å satse er også en deilig følelse.

Om vi bare avventer til at situasjonen er rett så kommer aldri den til å bli rett før det.  Så derfor gjør ting som du gløder for.  Lev livet ditt før fan , være den flotte karakteren som bare du kan være.

Vi  stråler ikke om vi ikke har det bra , så derfor må vi tilføre oss masse livsglede .  Lev livet å tilføre masse glede.

Jeg er så jævlig stolt av at jeg har bestemt meg for å satse mere i mitt eget ❤ det er en deilig følelse.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg