Wooow !

Hei 😘

En flott men kald vinter dag å våkne opp til .

Hadde en nydelig drøm, et flott mannfolk som laget så deilig mat til meg ❤ måtte legg hodet på puten før å drøm videre…. hvorfor er det slik at like før du skal stå opp kommer svevet av en flott drøm . Også må du opp å starte dagen mye tidligere enn som er normalt 

Tenker at drømmen er svaret på at ting er på rett vei , ha fokuset på at drømme mannen er like rundt hjørnet.

Det å få flere bestillinger til Gruben Massasje e så digg .  Gledelig å ha flere kunder i ettermiddag.  😘🖐👌

Det å jobbe opp mitt eget er så behagelig, gledelig å se at veien til målet er ett steg nærmere.

Ser også at jeg kjenn en sterkere følelse for å lykkes med alle målene mine .

Det er slik når en kjenn at fokuset framover skal være på noe annet .  At også vi selv dras mot den retningen vi selv ønsker å være.

Om jeg skal reflektere over noe som en har tilegnet seg av gode situasjoner så er det tålmodighet . Det å vente på noe eller jobb mot et mål .  Må vi ha tålmodighet for å utvikle oss også se utviklingen uansett hva det måtte være.

Jeg digger at det snart er helg, også en kan kos seg.  Det å glede seg til framover er godt 😘

Selv om en ikke planlegger i hjærl ting så er det greit å ha litt spikret for hva som skal skje. Deilig å kan være litt mer frigjort slik at ikke alt må planlegges til punkt å prikke.

STAKKARS slike karakterer si bare jeg  de lever en meget snevert liv.

Det å utfordre seg selv også gjør det en har lyst til e så godt, ser at bare en står mer på så kommer drømmen min til å bli virkelighet.  Ved å jobb målrettet så klarer vi alt .

Kjenn på den frihets følesen som bare det å eie min egen tid kommer til å gi meg mer glede også energi .

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg