Utrolig!

Hei 😘

En flott dag heller mot kveld 😘

Godt å kan være så heldig, gjør noe jeg tror på også våge å gå for drømmen.  Det å få nye kunder, betyr mye for meg.  Det er som å gå opp til eksamen . En ønsker å levere å gi kunden den optimale opplevelsen 😘

Ved å ha valgt denne jobben, kjenn jeg er både godt også spennene.  En vet aldri hvordan uka blir.  Det eneste jeg vet er at fokuset mitt er på å gjøre en optimal jobb 😘

I skrivende stund så venter jeg på nye kunder, gledelig å ha nye utfordringer.

Jeg er alltid oppe til eksamen når jeg får nye kunder.  Det handler om å prestere mest mulig.  Å gi kunden den aller beste behandlingen.

Utrolig takknemlig for alt jeg får oppleve, å en må bare ha det rette fokuset.  Så kommer en til å nå lenger enn lengst 😘

Når en ser hva en har stått på i den siste tiden.  Så har det vært godt å bare være i mitt eget .  Jeg ser også at ved å ha rett fokus, så tilfører en også mer kunder .

Den tanken vi sitter på , den manifesterer også får vi mer av de tenker vi har i oss 😘 derfor så er det viktig at vi tenker over hva vi fokuser på .

Ofte så kan ting vi ønsker ta lang tid før det skjer , vi kan føle at ting står i stampe.  Stol på at det du ønsker skal skje,  forvent at det skjer også må du også ønske at det skal skje.

Så må du rett å slett stole på at det kommer til deg 😗

Jeg er kjent for ofte å ha litt mye å styre med i perioder.  Den siste tiden har jeg tatt det veldig med ro . Kjenn på kroppen å alt . At det har vært nødvendig også veldig godt.

Ta vare på deg selv, gi deg kjærlighet, å omtanke 😘 fordi skal en ha det godt så må solen også skinne 🌞🌞🌞

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg