Vi behøver å være viktig for!

Hei 😘

God morgen dere en ny flott dag står for tur 😘

Godt å kjenn at en er uthvilt , gleder seg til dagens gjøre mål. De utfordringer som står for tur.  Deilig å være kun i mitt eget å jobb i mitt tempo .  Er vel en slik karakter som liker aller best å være min egen sjef 😘

Det å nyte stunden godt er viktig, hele januar har vært enormt aktiv . Med masse jobb i helsevesenet også mye i mitt eget .  Jeg sier aldri nei til en kunde . Så har blitt litt mye i perioder med det ser jeg mest på som et luksus problem . Derfor er det ekstra stas å kan være kun i mitt eget nå også ha tid å ladde opp mellom slagene.

Fordi en trenger rett mengde hvile også rett dose med tid med venner og familie.  Vi behøver å være viktig for andre enn kun oss selv.  Så kjenn på livsgleden som er i meg å vinner innstingtet skyter alltid fart.

Det å balansere det vi gjør med å ha rett dose tid med alt som gir oss energi er viktig.

Møtte så mye kjentfolk på butikken i går da jeg var å shoppet litt.  Fikk gode tilbakemeldinger i fra folk som synes jeg er tøff og modig som startet opp bedriften min.  Det å ha folk som ønsker en vel er alltid gøy.

Det å få spørsmål om hvordan jeg klare å være så positiv også ha så mye energi til alt jeg foretar meg .  Så svaret jeg enkelt: Har kun omgang med positive folk .  Det gir meg enormt energi tilbake 😘

Det er et fokus vi bør tenke over om vi slite med å ha nok energi.  Så må vi alltid se på oss selv hva kan vi gjøre for å få ting bedre .

I dag blir dagen godt variert med gode venner også jobb.  Rett balanse mellom slagene i dag.

Må få tilført mye livs glede i form av latter å se mennesker.  Vi behøver å vis oss fram.  Pynte oss å ta oss godt ut . Har i dag tengt å pynt meg  opp til jeg skal på en liten by tur 😘

Ønsker deg en riktig nydelig dag😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg