Gründe fram nye prosjekter!

Hei 😘

Gledelig å våkne opp ti en ny flott uke 😘 kjenn på meg at uka kommer til å lever godt 😘

Siste innspurt i januar;  merker godt at jeg ønsker å heve meg over desember i Gruben Massasje enda mer , så 3 dager igjen å gjøre det på 👌 det går litt sport i å få til å bli enda bedre , litt gøy å konkurrere med måneder så blir det også spennende å se hvordan utviklingen blir framover 😘

Dagen i dag blir godt å starte opp med , litt jobb også litt kvalitets tid.  Vi behøver å eie tiden vår selv.

De siste ukene i år har jeg hatt full gass å vell så det i alt jeg gjør . Godt å kan gi meg selv lov til å ha litt slakke.  Fordi det behøves virkelig.

Vi brenner lyset i begge endrer om vi ikke stille farten litt ned.

Det å få forespørsel i fra kunder som ønsker time i Gruben Massasje e så digg, lik oppriktig å kan virkelig digg denne tilværelsen. 

Ved å tilføre kroppen mer fritid er noe som også behøves.  Jeg har denne uka bestemt meg for å være kun i mitt eget å jobb denne uka . En må våge å satse litt mer på det en selv trur på .  En blir bedre fokusert når en også tillater seg kvalitets tid.

Kjenn på den følelsen at ved å bestemme meg mer om min egen tilværelse er så godt.  Vi modnes også formes vi i takt med alt vi opplever . Ved å mestre oppgaver som vi setter til livs så bidrar det til at mestrings evnen stiger også lærings kurven i det vi holder på med stiger ❤

Gled meg oppriktig til å ta fatt på denne uka , fordi vi avslutter januar også starter vi i med februar.  Januar mnd kom med mye uforutsette hendelser, men det bidro til at jeg økte mine mål også fant en ny foretnings idé 😚👌 ingen ting er liker enn å gründe fram nye prosjekter.
Pluss så her jeg å ungene bestemt oss å gjøre noe sammen.  Som kommer til å lime oss tykkere!

Gled meg til å oppleve denne uka, som kommer med masse glede også samtidig gode utfordringer. 

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg