Vi må ikke være så låst!

Hei 😚😘

Har du noen gang kjent på etterdønning på opplevelser som har påvirket deg på en spesiell måte ?

Jeg registrerer at ved opplevelser som en opplever så påfører jeg meg alltid mer jobb.  Spesielt når en opplever Eller blir påført opplevelser som en ikke klart å forutse selv før det kommer.

Hva er det med oss mennesker når vi må tilføre mer for å klar å holde hode over vann?

Mulig jeg er en karakter som er uvanlig, men jo mer jobb jeg tilfør meg selv. Jo lettere for meg er det å flytte negativt fokus.

Når mamma fikk døds budskapet, så tilførte jeg meg mere jobb, dette for å holde hode over vann.  Det å ikke kunne hjelpe henne tilbake til livet, bidro også til at jeg måtte tilføre meg mer næring, for å kunne gi henne gode tilbakemeldinger også fikk mamma se at jeg taklet livet uten henne.

Selv om å være den eldste på mammas side enda for meg er sårt å enda rart. Det å bli forelsket i døden er noe jeg holder på å skrive om.  I forhold til bokprosjektet mitt.  Vet det høres rart ut , forelsket i døden? Hvordan kan vi bli det ?

Ved å våge å tenke på døden som naturlig , det å trekke ut alt godt i den som er dødene men enda levende.  Så er det en flykt i en forelskelse , som en ikke forstår.  En tar i bruk alt vi kan for å opprettholde fornuften også livsgleden.

Det å flykte å holde på det som enda er , levende er også lett for oss mennesker . Vi opprettholder vår status , vår kultur også ser det så flott ut utad 😘

Ved å oppleve litt i livet så gir det oss mere bagsje som vi skal tilføre ved senere anledninger som kommer til God hjelp ved at vi har gått igjennom det vi kjent å følt på var der og da ubehagelig.

Vi møter mennesker som kommer inn i livet vårt, noen er i korte perioder andre er i lengre perioder . Det som er verdien med å møte nye mennesker er at de tilfører oss mye bra , ved at vi åpner oss opp for å nå nye mål , se oss selv på en ny måte . Vi lær alltid i møte med nye mennesker.

《 alle mennesker som kommer inn i livet vårt, har en grunn, vi skal lære å åpne opp for forandring. 》

Vi må ikke være så låst for å være kun i det trygge , som gjør livet så lettvint.  Å mestre å bevege oss i en ny retning i livet er så godt.

Jeg har erfart mye i mitt liv, jeg velger nå å se på alt jeg har opplevd som bra . Fordi jeg er en styrket karakter som tåler mer trøkk en folk flest . Godt å være uredd også gå i mine egene spor, fordi en må forme veien i livet til det bedre .

Mine erfaringer har jeg lært meg å ikke bli skuffet om jeg ikke får en jobb, eller andre mennesker får større oppmerksomhet en jeg, om jeg ikke trives i en jobb , så åpner også det opp før at jeg skal tving meg selv til å gjøre noe annet.

Vi må ikke være i noe vi ikke ønsker, vi må heller tilføre mere kjærlighet til deg selv . Være takknemlig for at vi våger . Også lykkes vi med våre drømmer.

Andre uka i januar så kom jeg på en ny foretnings idé. 

I denne uka så kom jeg å ungdommen på noe som kommer til å lime oss tykkere sammen.

Ser at jeg også mine barn vi kommer til å sett oss mer på kartet i dette året .

Har jo lenge ønsket å gjøre mer karriere å mitt hoved mål er å lykkes med mine mål.

Det å våge åpne opp for å lykkes med mine mål er det jeg oppriktig ser fram til.

Bokprosjekt er kommet opp i over 30 tusen ord.  Ser nå at dette begynner å ligne på en bok snart .  Har 35 tusen ord ca igjen å skrive.  Så kjenn på følelsen å få boken ferdig kommer til å bli en sånn glede.

Skap deg en magisk dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg