Vi vil lykkes med denne drømmen også!

Hei 😘

God morgen dere ❤ en ny flott dag å våkne opp til !

Deilig å kjenn at en har det godt, kroppen har fått nok hvile også har en i går fått tilført mer påfyll i gleder også gode opplevelser sammen med arvingene mine.

Sammen er vi sterke også klarer vi igjen å skape noe som kan bringe oss i en ny retning i år .

Om dette blir realisert så sett vi nye mål også staker vi  ut en ny drøm , både jeg å ungene. Vi vil lykkes med denne drømmen også . 

《 i natt før jeg sovnet så jeg for meg vår nye epoke i livet, vi kledd det oppriktig. 》

I fjor var det USA vi reiste til , i år ser det ut som vi klarer å drei i en mottatt retning med å sett oss hårete mål i år også.  Noe vi alle 4 kan være med på.

Det å våge å lev å ta litt nye utfordringer bidrar også til at vi vokser med de erfaringer som vi tar til oss i den fasen vi står opp i.

Altså selvfølgelig er også dette en pris på størrelse med USA turene.  Men vi klart de også .

《 vi klar alltid de mål vi ønsker å nå 》

Kjent på i natt da jeg la meg at dette hadde vært sykt digg å fått gjennomført. 

Ser for meg hele Ranas befolkning som undrer hva nå ? Vi diskuterte dette i går da vi var i hemavan. 

Godt å kan være litt modig, tenk litt utenfor boksen.  Skape gode minner, også limer  vi oss sterkere sammen.

Det at vi kan realisere drømmen som alle 4 av oss digg.  Å hold på med så blir det en syk spennende tid framover helt klart ❤

Skap deg en magisk dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg