Vi lever på en god bohemen vis jeg å ungdommen ❤

Hei 😘

Nydelig morgen å våkne opp til 👌

Januar er kald måned som kommer med magisk utfall . Vet ikke helt hva jeg skal si , med ungdommer i hus , så lever vi på en god bohem vis.

Ujålete å små rar litt godt å ikke vær så fin på det.

I går etter jobb hadde jeg kunder i Gruben Massasje, digg å få nye kunder . Det å gjør en god jobb er så viktig.  Den følelsen når kundene drar ut døra mi også si jeg kommer tilbake du e rå ✌💪👌👍

Det er større en gods å gull , den erklæringen er samme som å få 6 i eksamen 👌

Vi trenger bekreftelse på at vi duger, også trenger vi å balansere kroppen med kvalitstid. 

Viktig å ha den rette balansen mellom slagene.  Vi må ikke haste av sted , kan gå riktig galt av sted.  Det å ligg på Otta for å skal hent ungene til lulike tidspunkt hele døgnet.  Det tar på. Selv om jeg er høvele ung, vi har mye som står på , jobb også utvikle bedriften min.  Skal jo også fungere privat.

Ofte i disse tider ser jeg pappa i mitt side syn, ofte så tenker jeg hvor lik er vi ikke i sinn å leve sett? Vi har en arbeids moral av de største også ser vi ikke noe ulekt . 

Det å si kunden kommer snart til mine barn, så kjenn eg meg igjen…. pappa hadde heller ikke tiden på sin side kundene ventet på han også .

Det å sove litt mellom slagene, bruk å si til ungene må hall meg litt , hm  eplet detter ikke så langt i fra stammen.  En kjenn seg godt igjen i fra pappa er godt opplært 😘

Nå er det en ny flott dag som skal tas i bruk .  Ønsker deg en riktig nydelig dag😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg