Vi må ofte klyp oss i armen fordi tiden går vel hurtig!

Hei 😘

En nydelig morgen å våkne opp til ❤

Det å våkne opp først e litt godt, får en gjør seg ferdig først før ungdommen tar opp plassen for meg .  Vet du snart er jeg bare en liten spurv i deres øyne . De tar meg igjen i alt . 

Deilig å se at ungene vokser seg til å ikke bare er liten i vekst , mitt høyeste ønske at jeg blir mini i forhold til dem . Da har jeg gjort mye bra, ❤

En bruker å si når en ser på ungene så skal en være sykt stolt ❤ må si jeg er det . Det å få 3 barn på 4 år , har vært perfekt, en ser verdien de har sammen hva som betyr mye for de.  Også samholdet deres e så sterkt , mammahjertet blir ekstra rørt når en ser at samholdet deres e så godt ❤

I neste uke er det ene barnet mitt voksen 😘 helt sykt, hvor har det blitt av årene? Sykt at jeg snart har en sønn som e voksen , kan kjøre bil snart, hm da er vi plutselig ikke lenger så viktig for de lengre ?

Det samholdet jeg heldigvis har skapt mellom ungene, så er båndene sterke som bare det .

Vi må ofte klyp oss i armen fordi tiden går vel hurtig. 

Må si gleder meg sykt på resten av hva uka skal levere ❤

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😚 ta vare på deg selv, nyte morgen stunden godt ❤ også gjør det du blir lykkelig av ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg